  • 11. Data: 2011-12-25 20:34:02
    Temat: Re: TV LCD
    Od: Adam <b...@a...pl>

    W dniu 2011-12-25 20:56, Remek pisze:

    > Spróbuję MP4, bo avi to tylko rozszerzenie nadawane filmom zarówno
    > poklatkowym, jak i skompresowanym różnymi kodekami np. DivX, czy innymi
    > wynalazkami.

    To ja wiem, ale używałem do przeróbek filmów programu FormatFactory z
    domyślnymi ustawieniami do avi i odtwarzał bez problemu. Ogólnie program
    polecam - darmowy i konwertuje mnóstwo formatów.

    > Sorry! LE32D400.

    Ten model ma chyba blokadę USB. Poczytaj to jak odblokować:

  • 12. Data: 2011-12-25 21:18:51
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Mario pisze tak:

    > Tia. Trzeba się przyzwyczaić, że obraz jest do dupy :)

    etam, jest fajny ale ze zródeł cyfrowych np z satelity

    > Pocieszające, że za rok z okładem wyłączą TV analogową i trzeba
    > będzie przejść na multipleks.

    Już dawno wyprogramowałem wszystkie analogi. Nie umywały się do
    multipleksów. Jedynie może drażnić dłuższy czas przerzucania kanałów
    cyfrowych ale polskiej tv oglądam mało a przełączam w tunerze sat.

    --
    Piotr

  • 13. Data: 2011-12-25 22:38:18
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2011-12-25 16:06, Remek pisze:
> [...]
    > Nawet się nie umywa do stojącego obok CRT. Czy wszystkie LCD tak mają, czy
    > trafiłem na wadliwy model/egzemplarz? Nie wspomnę już o debilnym
    > oprogramowaniu. Aby zmienić jasność, czy nasycenie trzeba przejść drogę
    > przez mękę. Menu/tryb obrazu/jasność/OK/regulacja/Exit. To jakaś paranoja.
    > Nie pierwszy już raz stwierdzam, że programiści to genialni debile oderwani
    > od rzeczywistości. Jeśli po zmianie programu obraz ma inny format to znów
    > trzeba przejść całą procedurę. Ustawienie Auto o kant d... potłuc. Czy to
    > wina oprogramowania, czy nadawców? Każdy ch.. na swój strój? Czy to jest

    A czego ty oczekiwales od TV HDready 1366x768 za tysiac zlotych ????????

    Nastepnym razem zanim kupisz TV idz do salonu i zobacz jak odtwarza
    material pozniej decyduj, bo teraz twoje zale sa nie na miejscu.

  • 14. Data: 2011-12-26 05:28:27
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Zenek" napisał:

    > A czego ty oczekiwales od TV HDready 1366x768 za tysiac zlotych ????????

    Elementarnej uczciwości od producenta. Właściwym miejscem dla złomu jest
    wysypisko, a nie sklep. 1000 zł tez piechotą nie chodzi. Zdaje się, że
    obowiązują, albo powinny obowiązywać jakieś normy. Widziałem w życiu setki
    telewizorów, ale takiego g... jeszcze nie.

    > Nastepnym razem zanim kupisz TV idz do salonu i zobacz jak odtwarza
    > material pozniej decyduj, bo teraz twoje zale sa nie na miejscu.

    Wyobraź sobie, że jestem starszym, schorowanym człowiekiem mieszkającym w
    pipidówku. Do najbliższego "salonu" mam 35 km. W moim grajdole są dwa sklepy
    RTV i tylko w jednym był ten TV (jako jedyny). Zrobiłem komuś "prezent".

    Następnym razem zanim coś napiszesz dobrze się zastanów. Świat nie kończy
    się na ludziach, którzy nie widzą dalej jak czubek własnego nosa. Osobnikach
    ograniczonych i prymitywnych. Bardzo mi pomogłeś i dużo wniosłeś do wątku.

    Remek

  • 15. Data: 2011-12-26 10:39:48
    Od: "Marek" <s...@o...pl>

    Przeczytałem ten wątek bo zamierzam wymienić TV CRT na jakiś inny i ....
    teraz mam mieszane uczucia . Bo kupowanie TV za 8000 to chyba przesada . Na
    razie myślę co zrobić.

    6742 (20111225) __________

  • 16. Data: 2011-12-26 10:43:07
    Od: GRAG <e...@e...pl>

    > A czego ty oczekiwales od TV HDready 1366x768 za tysiac zlotych ????????
    >
    > Nastepnym razem zanim kupisz TV idz do salonu i zobacz jak odtwarza
    > material pozniej decyduj, bo teraz twoje zale sa nie na miejscu.

    akurat tv HDREADy lepiej radzi sobie z sygnałem analogowym

    Rozmydlenie mozna regulować w menu, jest sporo ulepszaczy które bardziej
    psują niz poprawiają.
    Odległość oglądania obrazu: jeżeli patrzy się z bliska na 32" do widać
    każdą niedoskonałość

    nie ma co ameryki odkrywać: przy analogowym obrazie najtańszy CRT będzie
    lepszy od najtańszego LCD

  • 17. Data: 2011-12-26 13:21:02
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2011-12-26 11:39, Marek pisze:
    > Przeczytałem ten wątek bo zamierzam wymienić TV CRT na jakiś inny i ....
    > teraz mam mieszane uczucia . Bo kupowanie TV za 8000 to chyba przesada . Na
    > razie myślę co zrobić.

    Kupić plazmę Panasonica za około 2500.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 18. Data: 2011-12-26 15:07:04
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Marek pisze tak:

    > Bo kupowanie TV za 8000 to chyba przesada . Na
    > razie myślę co zrobić.

    Swego czasu można było kupić w Realu plazmę 50" za 2600zł
    albo np Samsung UE40C5000 za 2099zł w Neonet. Trzeba polować na
    promocje.

    --
    Piotr

  • 19. Data: 2011-12-26 15:20:02
    Od: "Marek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości

    > Kupić plazmę Panasonica za około 2500.

    A jaka jest praktyczna trwałość plazmy a LCD ?
    może warto uzywany tyle że znowu nie bylo cyfrowki .

    6743 (20111226) __________

  • 20. Data: 2011-12-26 15:22:43
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Marek" napisał:

    > Na razie myślę co zrobić.

    Czy mógłbys myśleć w swoim wątku? Q.... mać.

    Remek