  • 31. Data: 2012-04-03 21:06:45
    Temat: Re: TV AKAI AKFL3271H z Tesco
    Od: ja <b...@b...org>

    W dniu 03.04.2012 20:36, nom pisze:

    > Użytkownik "ja" <b...@b...org> napisał w wiadomości
    >
    > Każdy kontener ma jakiś nagłówek dzieki czemu "widać" co zawiera w
    > środku. Tutaj są same "śmieci". :-)

    I pamiętasz jak wygląda większość tych nagłówków? Szacun;).

  • 32. Data: 2012-04-03 23:11:21
    Temat: Odp: Odp: TV AKAI AKFL3271H z Tesco
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik " Wmak" <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup

    > Nie jestem (a szkoda) ich przedstawicielem ale znam firmę od
    > kilkudziesięciu
    > lat,

    Którą, tą która zbankrutowała w 2004, czy tą obecną?
    Obstawiam, że poza znakiem firmowym nic z tamtej nie zostało.

    Coś jak obecnie sprzedawane motocykle Junak, nazwa niby ta sama, ale
    faktycznie to chińszczyzna pierwszej wody.

  • 33. Data: 2012-04-04 00:09:47
    Temat: Re: Odp: Odp: TV AKAI AKFL3271H z Tesco
    Od: " Wmak" <w...@N...gazeta.pl>

    Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):

    > Którą, tą która zbankrutowała w 2004, czy tą obecną?
    > Obstawiam, że poza znakiem firmowym nic z tamtej nie zostało.

    Pewno masz rację, produkowali zbyt porządnie to mogli
    zbankrutować i tylko sprzedać znak firmowy.

  • 34. Data: 2012-04-04 02:10:27
    Od: J K <j...@g...com>

    > Pojęcia nie mam. Tworzy pliki z rozszerzeniem .ts, których jednak VLC
    > nie otwiera, dlatego domyślam się, że jest to jego własny format zapisu,
    > który tylko on jest w stanie otworzyć. Jeżeli potrzebujesz urządzenia,

    Nie dobrze.
    *.ts to transport stream czyli to co schodzi po demodulatorze DVB-S
    czy DVB-T.
    Tu ten stream dzielimy na dwa rodzaje - calosc transpondera (lub MUX
    dla DVB-T) badz odfiltorwanego przez odbiornik dla danych PIDow Video/
    Audio - pojedynczego programu.Jezeli *.ts zawiera tablice informacyjne
    PSI typu PAT/SDT/PMTs to pod WINda VLC nie ma bata musi to odtowrzyc
    - pod warunkiem ze dane PES VIDEO/AUDIO nie sa zakodowane przec ECD -
    wtedy potrzebny jest CW przetworzony ze smartkrary danego operatora a
    pobrany z ECM zawartmy w transport stream.
    Do analizy co siedzy w pliku *.ts proponuje uzyc aplikacji MPEG2 TS
    packet analyser;

    t.

  • 35. Data: 2012-04-05 21:02:12
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > I pamiętasz jak wygląda większość tych nagłówków? Szacun;).

    Ja nie, ale są programy, które to potrafią. ;-)

  • 36. Data: 2012-04-23 07:30:40
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    >W dniu 02.04.2012 07:19, nom pisze:

    > A ktokolwiek nadaje alternatywne ścieżki? TVN daje czasem oryginalne audio
    > bez lektora? Nasze regionalne realia wielkiej cyfryzacji to działający
    > jedynie MUX2.

    TVN, Polstat nadaje oryginalne ścieżki dźwiękowe + napisy, ja tak wolę
    oglądać filmy. :-)

  • 37. Data: 2012-06-23 13:44:05
    Od: z...@g...com

    W dniu sobota, 31 marca 2012 16:54:30 UTC+2 użytkownik ja napisał:
    > Jest aktualnie w Tesco w "promocyjnej" cenie TV lcd 32" AKAI AKFL3271H
    > Będę wdzięczny za podjęcie tematu.

    witam,
    Czy telewizor cały czas OK? i dalej poleca Pan ten Telewizor?
    W Realu jest teraz Sharp LC=32SH130 (chyba bez PVR) 1099pln i zastanawiam się między
    tymi modelami. Oba są chyba 50Hz.
    dziękuję za opinie.
    Jarek