    From: boxfish <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: TV
    Date: Tue, 05 Oct 2010 08:50:43 +0200

    W dniu 2010-10-05 07:54, Budzik pisze:

    > nie wiem, ale zakładam ze TV kupuje sie na kilka lat - moze za 5 lat
    > wszystkie Tv beda HD.
    > Pytanie raczej czy miedzy sygnałem okreslanym jako HDReady a HDFull jest
    > róznica zauwazalna gołym okiem.

    myślę że 50" nawet znacząca

    > cffffaniaczki. własnie czytam w necie, ze tylko dedykowane bez problermu
    > podziałaja.

    Oczywiście jest alternatywny soft do tv samsung (nie wiem czy i dla tego
    modelu) wtedy działa każdy pen usb a i funkcjonalność się poszerza (hint
    - samygo)

    > super.
    > A jak wygladaja standardowe divxy? ;-/

    taj jak może wyglądac coś co zostało 4 krotnie rozciągnięte - i w
    odróżnieniu od ekranu monitora stało się to na ekranie 3 razy większym.

    rozciągnij fotkę na ekranie monitora, taką co ma np 200x300

    > wiekszosc bedzie jednak analog (przynajmniej na razie)
    > Az taka kiszka? (obecnie mam CRT 29 i jest bardzo ok - moze ja mało
    > wymagajacy jestem?

    nie, raczej słabo wyedukowany, masz monitor lcd przy kompie ? ustaw na
    nim rozdzielczość 2 razy mniejszą niż natywna matrycy.

    TV LCD najlepiej wyświetla sygnał o rozdzielczości matrycy, sprawdź na
    kompie. Do analoga nawet nie próbowałbym 50" (max 32)

    > przesiadam sie z 29 ale dzieki za podpowiedz.
    > Jezeli chodzi o TV - musze zorientowac sie w swojej kablówce.
    > Natomiast cały czas nurtuje mnie pytanie o divxy (jednak sporo filmów
    > oglada sie w tym formacie)

    jak się ma tv 21" :-)

    przesiądziesz się na mkv w ciągu tygodnia, odpalisz raz film hd i
    zapomnisz o divx - divx ten zwykły 1Cd umarł