    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: TV
    Date: Tue, 5 Oct 2010 05:54:32 +0000 (UTC)

    Osobnik posiadający mail c...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > a będziesz oglądał coś full HD czy nie ? (wróżka)

    nie wiem, ale zakładam ze TV kupuje sie na kilka lat - moze za 5 lat
    wszystkie Tv beda HD.
    Pytanie raczej czy miedzy sygnałem okreslanym jako HDReady a HDFull jest
    róznica zauwazalna gołym okiem.

    > W uproszczeniu tak

    super

    > teoretycznie tak

    great

    > instrukcja obsługi na stronie samsunga, tak dedykowany usb wifi
    > samsunga coś ok 250 zł

    cffffaniaczki. własnie czytam w necie, ze tylko dedykowane bez problermu
    podziałaja.

    > odkąd mam 40" divx puszczam sporadycznie, 99% filmów to mkv HD

    super.
    A jak wygladaja standardowe divxy? ;-/

    > cyfrowej czy analogowej ? analoga na 50" obawiałbym się bardziej niż
    > mocno

    wiekszosc bedzie jednak analog (przynajmniej na razie)
    Az taka kiszka? (obecnie mam CRT 29 i jest bardzo ok - moze ja mało
    wymagajacy jestem?

    > specyfikacje dostępne w sieci

    ej, dzieki.
    Powaznie w sieci??? No co ty.... :-/

    > odkąd mam (oczywiście inny niż twój planowany) tv w zasadzie oglądam
    > tylko mkv hd i kanały HD - szybko dojdziesz do takich wniosków
    >
    > moja ogólna uwaga do osób przesiadających się z 21" :-) na coś
    > duuużego to taka, duży może więcej i duży potrzebuje więcej. Telewizor
    > sam z siebie niczego nie wyczaruje -musi dostać dobrej jakości sygnał
    > bo inaczej doprowadzi cię do płaczu :-)

    przesiadam sie z 29 ale dzieki za podpowiedz.
    Jezeli chodzi o TV - musze zorientowac sie w swojej kablówce.
    Natomiast cały czas nurtuje mnie pytanie o divxy (jednak sporo filmów
    oglada sie w tym formacie)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać