-
1. Data: 2011-08-07 23:24:36
Temat: TUV a polski przegląd
Od: " bitner" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>
witam
chcę sprowadzić auto z przeglądem niemieckim TUV ważnym do grudnia 2011.
Troche poszperałem w necie i zdania są różne, z tego co widzę. Trzeba robić
ten 1-wszy przegląd jak sprowadzę takie auto czy nie? Jak to jest w
przepisach aktualnie?
pozdrawiam
bitner
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2011-08-07 23:36:40
Temat: Re: TUV a polski przegląd
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik " bitner" <p...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:j1mvqk$1mm$1@inews.gazeta.pl...
> witam
> chcę sprowadzić auto z przeglądem niemieckim TUV ważnym do grudnia 2011.
> Troche poszperałem w necie i zdania są różne, z tego co widzę. Trzeba
> robić
> ten 1-wszy przegląd jak sprowadzę takie auto czy nie?
Teoretycznie nie.
Ale musisz znać wszystkie dane potrzebne do polskiej rejestracji, jak nie
będzie ich w briefie to i tak musisz robić przegląd po sprowadzeniu, żeby to
ustalić.
W moim nie było, jako że dowód był holenderski.
-
3. Data: 2011-08-08 07:04:50
Temat: Re: TUV a polski przegląd
Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>
> Teoretycznie nie.
> Ale musisz znać wszystkie dane potrzebne do polskiej rejestracji, jak nie
> będzie ich w briefie to i tak musisz robić przegląd po sprowadzeniu, żeby
> to ustalić.
Masz może szczegółową listę ?
WOJO
-
4. Data: 2011-08-08 09:09:25
Temat: Re: TUV a polski przegląd
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości
news:j1nqpm$bfi$1@news.lublin.pl...
>> Teoretycznie nie.
>> Ale musisz znać wszystkie dane potrzebne do polskiej rejestracji, jak nie
>> będzie ich w briefie to i tak musisz robić przegląd po sprowadzeniu, żeby
>> to ustalić.
> Masz może szczegółową listę ?
Obejrzyj na BIP wniosek o pierwszą rejestrację.
-
5. Data: 2011-08-08 14:41:16
Temat: Re: TUV a polski przeglÄ d
Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>
Tak se patrze i patrze jak WOJO nawija makaron na uszy:
> Masz może szczegółową listę ?
> WOJO
Najczesciej brakuje dopuszczalnego nacisku na oś.
--
Dman-666
6A13 z bombom LPG, Stolec