  • Data: 2009-10-13 08:57:01
    Temat: Re: TT - da się automatycznie odrzucać zastrzeżone numery?
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    Dominik & Co pisze:

    > W Symbianie/WM pewnie da się to zrobić, nawet do leciwego

    symbiana mam obecnie w e51 - blacklisty uzywam - musze sprobowac, czy
    mozna do blacklisty dodac numer zastrzezony :-D
    (ale wolalbym komunikat, by o tym poinformowac dzwoniacego. Kiedys
    znajomy do mnie wydzwanial z zastrzezonego a ja uporczywie nie
    odbieralem - w koncu zadzwonil z domowego i wowczas odebralem - a sprawe
    mial akurat pilna :-D.

    Chcialbym, by dzieki temu komunikatowi osoby prywatne, ktore np. maja
    swoj numer tel. zastrzezony wiedzialy, ze nie odbiore (bo nie) i
    sprobowaly zadzwonic z numeru jawnego jesli to pilne (np. innej komorki,
    nie służbowej ).
    A w/w sposob odfiltruje mi i tak per-automat wszystkich ankieterow,
    akwizytorw, etc.

    Dobry pomysl bylby moze ze skrzynka glosowa - ale u mnie od wiekow jest
    ona wylaczona (po prostu jej nie lubie).
    Ale moze sie do niej jednak przekonam? :)

    > Siemensa SL45 kiedyś coś takiego zrobiono:
    > http://www.eselka.tu.org.pl/jp/patche.php?id=241

    mialem cala game siemensow - az po ostatniego BQ jako nastepce siemensa
    (BQ kupil dobra firme i ja spapral do reszty)
    Link, ktory podales niestety nie dziala (w tej chwili) - blad 1203 (zbyt
    duzo polaczen)

    --
    pozdr
    Adam (AL)