  • 1. Data: 2009-09-06 13:18:40
    Temat: TT HOT /numerki za grosze?
    Od: Piona <e...@w...pl>

    Cześć,
    Jakiś czas temu zmieniłem taryfę na HOT. Miałem wczesniej Happy i
    włączoną usługę numerki za grosze, widzianą także w systemie on line na
    swoim koncie. Teraz tego nie widzę.
    Czy w tej taryfie nie ma już tej usługi????
    piona

  • 2. Data: 2009-09-06 20:21:18
    Temat: Re: TT HOT /numerki za grosze?
    Od: kranu <k...@l...pl>

    Piona pisze:
> [...]
    > swoim koncie. Teraz tego nie widzę.
    > Czy w tej taryfie nie ma już tej usługi????

    W TT Hot prawie nic nie ma - erajednostki też przepadają.

    --
    pozdrawiam,
    Kranu

  • 3. Data: 2009-09-07 17:32:42
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    > W TT Hot prawie nic nie ma - erajednostki też przepadają.

    No i wlasnie glownie dlatego niedlugo ucieknę do Pop-a. 3 nr po 3 gr (w tym
    jeden można sobie ustawić np nr dostępowy do Tlenofonu lub innego
    Easycall....)

    Michał

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4403
    (20090907) __________

  • 4. Data: 2009-09-07 19:01:02
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 7 Sep 2009 19:32:42 +0200, Michał napisał(a):

    > __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow
    4403 (20090907) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.

    jakiś reklamowy badziew ci się przykleił - mógłbys przestać to wysyłać?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2009-09-23 14:06:08
    Od: Uzytkownik <b...@a...com>

    Piona pisze:
> [...]
    > swoim koncie. Teraz tego nie widzę.
    > Czy w tej taryfie nie ma już tej usługi????

    Aby mieć te numerki musisz zmienić taryfę na Nowy Tak Tak. Ale bardziej
    opłaca się usługa Godzina za Grosze.