  • 1. Data: 2010-04-13 15:01:11
    Temat: TPSA zawieszenie telefonu a faktury
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    zawieszam usluge telefoniczna w TPSA i co miesiac chce faktury za to
    zawieszenie i co miesiac jest taka sama sytuacja, ze wystawiaja
    fakture, a potem do niej korekte. Dzisiaj nawet nie bylo korekty i
    musialem zlozyc reklamacje.

    Czy wy tez macie takie problemy z tym samym? Czy system TP
    wystawiajacy faktury nie jest wstanie tego dobrze zrobic za jednym
    razem?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-04-13 16:49:35
    Temat: Re: TPSA zawieszenie telefonu a faktury
    Od: "ArturW" <w...@v...pl>

    na czym polegaja te korekty ?
    zleciles jenorazowo na 12 mc i co miesiac dostajesz zle ? co jest zle?
    a moze zlecasz jednorazowo co miesiac dwa lub trzy ?

  • 3. Data: 2010-04-14 10:20:37
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 13 Apr 2010 18:49:35 +0200, "ArturW" <w...@v...pl>
    wrote:

    >na czym polegaja te korekty ?
    >zleciles jenorazowo na 12 mc i co miesiac dostajesz zle ? co jest zle?
    >a moze zlecasz jednorazowo co miesiac dwa lub trzy ?

    dla scislosci: w styczniu zlecam zawieszenie na luty, w lutym na
    marzec, w marcu na kwiecien, w kwietniu na maj......

    Nie ma przerwy w zlecaniu zawieszenia. Nie chce placic z gory za 12
    miesiecy, bo kwota nie jest zwracana jakby cos! I TP najpierw wystawia
    fakture za abonament, a potem wystawia od razu korekte !! Ale w tym
    miesiacu nie wystawili korekty!!!! Dla scislosci, to zlecenia
    zawieszenia nastepuja w polowie okresu rozliczeniowego przed nowym
    okresem, ktorego ma dotyczyc zawieszenie.

    Ot caly problem.

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2010-04-16 17:19:22
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    a...@p...pl wrote:
    > Nie ma przerwy w zlecaniu zawieszenia. Nie chce placic z gory za 12
    > miesiecy, bo kwota nie jest zwracana jakby cos! I TP najpierw wystawia

    Wcale nie jest tak jak mówią, przynajmniej u mnie - nie musialem placic
    od razu za caly okres, a juz chyba trzeci rok z rzędu mam zawieszoną
    usługę (zawieszam na 12 miecięcy). Co miesiąc jest na fakturze coś
    co się nazywa 'inne opłaty' czy jakoś tak.

    a.

  • 5. Data: 2010-04-19 17:29:33
    Od: "ArturW" <w...@v...pl>

    hmm no to zleć np. na 6 mc z mozliwością opłacania co miesiąc - jest napewno
    taka możliwość
    Prawdopodobnie mozliwość zawieszenia ponownie jest po zakończeniu okresu
    rozliczeniowego w którym linia była zawieszona czyli np 1-3 danego miesiąca
    a wtedy faktury już idą do druku.