  • Data: 2009-12-07 14:15:01
    Temat: Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Problem polega na tym, że swoją durnotą owi dorośli szkodzą innym. I właśnie
    > dlatego należy myśleć za nich, bo oni sami nie potrafią.

    Rozmawiam z komunistą czy tylko się zagalopowałeś? Kto ma decydować kto jest
    mądry a kto nie?

    Jak TOBIE zaszkodzą to wtedy reagujesz. Jak nie - nie.

    > Niczyja wolność nie została naruszona - pomijając Twoje widy... Sam jako
    > właściciel serwera pocztowego daleko bardziej "gwałciłeś" wolność swoich
    > klientów wprowadzając SMTP AUTH, greylisting, antyspam, antywirusy ("serwer
    > pocztowy ma tylko dostarczać wiadomości, jeśli chcę dostawać wirusy to nie
    > ma prawa ich automatycznie odrzucić! bo tak!").

    Widać że się nie rozumiemy. Nie podpisywałem z klientami umowy terminowej
    więc każdy może zrezygnować z moich usług. Jakby nie chcieli antyspama to go
    wyłącze. Dlaczego naciągasz byle tylko na swoim postawić?