  • Data: 2009-12-08 07:24:22
    Temat: Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 7 Dec 2009 14:15:01 +0000 (UTC), Wojciech Puchar napisał(a):
    > Rozmawiam z komunistą czy tylko się zagalopowałeś? Kto ma decydować kto jest
    > mądry a kto nie?
    > Jak TOBIE zaszkodzą to wtedy reagujesz. Jak nie - nie.

    No i właśnie szkodzą! Przez swoją ignorancję rozsyłają nieświadomie miliony
    spamów, przez które ja muszę marnować swój czas na implementowanie kolejnych
    mechanizmów antyspamowych, a moi klienci ryzykują zaginionymi przesyłkami.

    Dlatego właśnie Twoje najazdy na decyzję TPSA są tak wyśmiewane - na jednej
    szali są "Twoje" argumenty "bo tak chcę i już", a na drugiej wycięty spory
    botnet który nie będzie syfił ludziom po skrzynkach i serwerach.

    > Widać że się nie rozumiemy. Nie podpisywałem z klientami umowy terminowej
    > więc każdy może zrezygnować z moich usług. Jakby nie chcieli antyspama to go
    > wyłącze. Dlaczego naciągasz byle tylko na swoim postawić?

    Najpierw darłeś szaty o to że to jest gwałt na obywatelu, a teraz nagle
    wychodzi że po prostu chodziło Ci wyłącznie o to by mieć podkładkę pod
    wypowiedzenie umowy na neostradę :)

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944