  • Data: 2009-12-02 13:25:49
    Temat: Re: TPSA władcą internetu (blokada portu 25) - moja korekta
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie masz zielonego pojęcia o skali problemu i potrzebie czasu reakcji.

    Mam. Mam pojęcie o tym i to doskonałe.
    A przede wszystkim o tym jak TP i większość firm próbuje rozwiązywać
    problemy od "dupy strony", a stado klakierów jak Ty uważa że są mądrzy.

    Wynika to tylko z jednego - z głupoty.

    > Postmasterom jest potrzebne aby ISP blokowali użytkownika jak najszybciej
    > (rzędu minut).

    przecież sami mogą go zablokować i zgłosić sprawę do operatora.

    > To policz sobie ilu pracowników trzeba by zatrudnić aby
    > obsłużyć 150 tysięcy spamujących klientów - dam ci fory - z czasem reakcji 1
    > dnia roboczego.

    Bardzo niewiele bo jak rzeczywiście zaczną KARAĆ spamerów to raptem ludzie
    zaczną interesować się tym co jest na ich komputerze i reagować.

    Wiem po swojej sieci. Na 300 osób musiałem łącznie 7 razy przez ostatni rok
    reagować. Jak ktoś twierdził że ma to w d. albo że "on nie ma" to najpierw
    tłumaczyłem grzecznie a jak nie pomogło to dziękujemy.
    Byłem do tyłu o jednego klienta, który zresztą do mnie wrócił po krótkim
    czasie.
    I teraz jak mówie że ktoś robi jaja z swojego komputera to słuchają.
    Bo nie wymyślam sobie bajeczek tylko podaje fakty.

    > Zapobiegają rozsyłaniu spamu przez nieświadomych użytkowników.

    Jasne. Zabierzmy też wszystkim noże bo niechcący ktoś się zrani.

    Masz mentalność niewolnika. Jak niestety większość społeczeństwa.