  • 11. Data: 2006-03-29 22:39:52
    Temat: Re: TPSA przyznaje się do przeciążenia szkieletu
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.pl>

    Tomasz Śląski napisał(a):

    > No coż, sprytny zabieg marketingowy TP. Stąd te legendy o cenach 100 zł /Mb
    > "czystej tepsy" :)

    hehe
    aż tak nisko nie zeszli, w kazdym razie nie u mnie (bo tez dostałem
    oferte na ATM 155 ...

    wychodziło prawie 200 (niecałe) za Mbps/s przy 155Mbps naturalnie ...
    umowa na 3 lata no i oczywiście tylko "www access" ...

    Wojtek

  • 12. Data: 2006-03-30 06:53:03
    Od: kurak <k...@o...pl>

    Tomasz Śląski wrote:

    > Wszystko się zgadza, z tym, że pieczenie kilku kurczaków na jednym rożnie
    > pod tytułem ATM zdawało dobrze egzamin tylko do czasu i ten czas właśnie
    > IMHO powoli się kończy. Zauważył to również Pionier jakiś czas temu i teraz
    > można po ich łączach 10 Gb Eth wyścigi szczurów urządzać, bo luzy mają (na
    > razie) spore.

    A Pionier udostępnia wszystkim swoje łącza ? Wydawało mi się że to
    głównie sieć akademicka.

    kurak

  • 13. Data: 2006-03-30 08:43:49
    Od: Administrator TVK <a...@t...wroc.pl.ignoruj>

    Tomasz Śląski napisał(a):

    > No coż, sprytny zabieg marketingowy TP. Stąd te legendy o cenach 100 zł /Mb
    > "czystej tepsy" :)

    Jak kupisz odpowiednio dużo, to będziesz miał podobną cenę z BGP :)

  • 14. Data: 2006-03-30 08:48:38
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    kurak <k...@o...pl> wrote:

    > A Pionier udostępnia wszystkim swoje łącza ? Wydawało mi się że to
    > głównie sieć akademicka.

    W Poznaniu nie ma problemu, poza tym, że sam sobie musisz podejść
    światłowodem do najbliższego węzła.

    --
    TOM
    AS33868 MAN

  • 15. Data: 2006-03-30 09:40:14
    Od: "Waldi" <w...@n...ekrakow.net>

    Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@s...pl> napisał w wiadomości
    > W Poznaniu nie ma problemu, poza tym, że sam sobie musisz podejść
    > światłowodem do najbliższego węzła.

    w Krakowie tez... z tym, ze to zalatwiasz z Cyfronetem... ale tradycyjnie
    trzeba sie do nich z podlaczeniem samemu doczolgac:)

    pozdrawiam
    Waldi

  • 16. Data: 2006-03-30 10:05:37
    Od: kurak <k...@o...pl>

    Waldi wrote:

    > w Krakowie tez... z tym, ze to zalatwiasz z Cyfronetem... ale tradycyjnie
    > trzeba sie do nich z podlaczeniem samemu doczolgac:)

    O takiej drodze wiem. Pytałem tak z ciekawości o bezpośrednie podpięcie.

    kurak

  • 17. Data: 2006-03-30 10:36:47
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Administrator TVK wrote:

    > Jak kupisz odpowiednio dużo, to będziesz miał podobną cenę z BGP :)

    Ile to jest opdowiednio dużo? Bo przy ~250 Mb/s jeszcze nie dają takiej ceny.

    --
    TOM
    AS33868 MAN

  • 18. Data: 2006-03-30 14:20:27
    Od: AA <a...@a...pl>

    In article <m...@d...localdomain>, k...@p...waw.pl says...
    > Problem z Ethernetem jest taki ze on nadaje sie dobrze glownie do
    > Internetu. ATMem mozna w sposob dosc trywialny puscic praktycznie
    > wszystko.

    Ale to sie zmienia. 10GB juz duzo potrafi, a wersji wan jest sygnalowo
    zgodny z stm64 AFAIK.

    art

  • 19. Data: 2006-03-30 21:10:09
    Od: "Waldi" <w...@n...ekrakow.net>

    Użytkownik "kurak" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > O takiej drodze wiem. Pytałem tak z ciekawości o bezpośrednie podpięcie.
    raczej w poszczegolnych miastach nie wepniesz sie stricte bezposrednio tylko
    poprzez sieci man akademickie:)

    co raczej i tak dobrze wychodzi:)

    pozdrawiam
    Waldi

  • 20. Data: 2006-03-30 22:09:33
    Od: "Mariusz \"Lesio\" Leśnikowski" <3...@p...fymy>

    Waldi napisał(a):
    > raczej w poszczegolnych miastach nie wepniesz sie stricte bezposrednio tylko
    > poprzez sieci man akademickie:)
    >
    > co raczej i tak dobrze wychodzi:)

    No bardzo dobrze wychodzi, znajomy ma neta od firmy co bierze neta z
    polibudy Czestochowskiej. Raz dziala onet a raz lezy z pol Polski :].
    To ma byc to dobre wyjscie ?

    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org