  • Data: 2006-03-31 07:37:17
    Temat: Re: TPSA przyznaje się do przeci?żenia szkieletu
    Od: "Konrad Plich" <k...@p...tpsa.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:5qkp229mtiq775gshdok6d9fjpq7u8hj8u@4ax.com...

    > Stary, to stwierdzenie jest poprostu GENIALNE,
    > masz u mnie piwo i miejsce w sygnaturce :P

    No to wersja dla wolniej myślących:
    Sieć ATM jest ogólnopolska. Jednak dla abonentów kupujących łacza do
    Internetu w technologii ATM (czysty ATM, ATM z RADem dającym Fast Ethernet)
    wykorzystuje się ją tylko w relacji węzeł ATM przy lokalizacji abonenta -
    najbliższy Juniper dostępowy.
    Sieć ATM używana przez abonentów łącz do Internetu pełni więc FAKTYCZNIE
    rolę sieci dostępowej, zbierającej do Junipera ruch z okolicznych węzłów
    ATM.
    Analogicznie jest dla abonentów Frame Relay ale to ta sama sieć ATM/FR.
    Przy okazji dodam że większych abonentów (GBE i wyżej) włączamy bezpośrednio
    do Junipera.

    KP