  • 1. Data: 2004-07-25 17:35:24
    Temat: TPSA przygotowywuje sie do obnizki cen za DSL
    Od: Szymon Dowkontt <s...@f...polbox.pl>

    Hello

    TPSA przygotowywuje sie do obnizki cen uslug DSL, drastycznie obnizajac
    koszty utrzymania sieci.
    Oszczednosci sa coraz wieksze. Dzis, przy okazji wydzwaniania na infolinie
    Polpak'u w sprawie awarii DSL'a, dowiedzialem sie kolejno, ze:

    -centrale telefoniczne pracuja bezobslugowo i nikt na nich nie dyzuruje tak
    jak kiedys - np. w zeszlym roku dyzurny zresetowal mi router na centrali w
    niedziele wielkanocna w 15 minut po zgloszeniu.
    -w niedziele nie pracuja monterzy,
    -serwis jest realizowany przez firme zewnetrzna, niepracujaca w niedziele,
    a nawet, ze:
    -w niedziele zasadniczo nie pracuje pion sieci :-/

    Nie wiem czy Panie na infolini mowia prawde, ale biorac pod uwage, ze
    zgloszenie awarii bylo dokonane 9 godzin temu (awaria trwa co najmniej od
    12), a w systemie komuterowym widnieje tylko informacja, ze "zgloszenie w
    trakcie realizacji" i nic wiecej, to chyba maja racje :-(

    Zalosne :-/ Poza stalym IP to przestaje widziec roznice pomiedzy Neostrada a
    IntertnetDSL'em.

    Szymon

  • 2. Data: 2004-07-25 19:32:27
    Temat: Re: TPSA przygotowywuje sie do obnizki cen za DSL
    Od: "Jakub Zukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
> [...]
    > jak kiedys - np. w zeszlym roku dyzurny zresetowal mi router na centrali
    > niedziele wielkanocna w 15 minut po zgloszeniu.
    To juz jest od dluzszego czasu.. np u mnie na nowej centrali swiatlowodowej
    dyzurki nie ma od ponad roku.

    > -w niedziele nie pracuja monterzy,
    Jak zawsze :)

    > -w niedziele zasadniczo nie pracuje pion sieci :-/
    Hmmm...

    --
    Jakub 'Venom' Zukowski
    mobile: (+48 880) 229 318

  • 3. Data: 2004-07-25 20:45:57
    Od: Szymon Dowkontt <s...@f...polbox.pl>

    Hello

    Jakub Zukowski wrote:

    > Hmmm...

    Tez mnie to zdziwilo. W szczegolnosci slowo "zasadniczo".

    --
    Szymon

  • 4. Data: 2004-07-25 23:30:42
    Od: p...@p...pl (parys)

    Szymon Dowkontt napisał(a):
    > Tez mnie to zdziwilo. W szczegolnosci slowo "zasadniczo".
    >
    > --
    > Szymon

    zasadniczo jeszcze, ze dwa takie ciecia i w niedziele bedzie szkielet
    wylaczany ;P

    p.
    --
    Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip

  • 5. Data: 2004-07-26 19:15:07
    Od: Krystian <o...@o...pl>

    parys wrote:
    > zasadniczo jeszcze, ze dwa takie ciecia i w niedziele bedzie szkielet
    > wylaczany ;P

    a pakiety beda nosily dromadery w kubelkach :)

  • 6. Data: 2004-07-28 18:42:44
    Od: "Krzys-iek" <root.a.krionix.ten<->

    Szymon Dowkontt <s...@f...polbox.pl> napisal nam:

    > Zalosne :-/ Poza stalym IP to przestaje widziec roznice pomiedzy
    > Neostrada a IntertnetDSL'em.

    podzial poza lokal, wieksze predkosci... a kiedy ta obnizka bo chce brac
    1...