  • 1. Data: 2004-07-24 16:03:47
    Temat: Obniżki w TPSA !!
    Od: "M" <malin23(WYTNIJ_TO_RAZEM_Z_NAWIASEM)@vp.pl>

    Od niedawna czytam to forum, ale trochę mnie śmieszy temat obniżek w tpsa
    na frame relay i dsla.

    Ktoś wymyślił sobie jakąś bzdurę a wszyscy się łudzą, tak jak ja do tej
    pory i stwierdziłem, że kto będąc monopolistą myśli o obniżeniu cen aż tak
    drastycznie, ja bym tego nie zrobił.

    i w sumie guzik mnie obchodzi to że mnie zaraz zbluzgacie

  • 2. Data: 2004-07-25 13:27:28
    Temat: Re: Obniżki w TPSA !!
    Od: Krystian <o...@o...pl>

    M wrote:
> [...]
    > drastycznie, ja bym tego nie zrobił.
    >
    > i w sumie guzik mnie obchodzi to że mnie zaraz zbluzgacie

    no to powodzenia kolego.

    Milego Dnia

  • 3. Data: 2004-07-26 07:14:28
    Od: "Legi@fan" <legiafan[at]wp.pl@anti.commerials.part>

    M <malin23(WYTNIJ_TO_RAZEM_Z_NAWIASEM)@vp.pl> wystukal/a co nastepuje:

    > i w sumie guzik mnie obchodzi to że mnie zaraz zbluzgacie

    Skoro Cie to guzik obchodzi to nie pisz wcale!
    Grupy dyskudyjne maja to do siebie ze sluza wymianie informacji, pogladow,
    opinii i jezeli cos piszesz to z mysla o tym ze ktos to przeczyta....

    --
    pozdrawiam serdecznie
    Lukasz K.

  • 4. Data: 2004-07-26 08:45:35
    Od: "M" <malin23(WYTNIJ_TO_RAZEM_Z_NAWIASEM)@vp.pl>

    Użytkownik "Legi@fan" <legiafan[at]wp.pl@anti.commerials.part> napisał w
    wiadomości news:ce2avp$bk0$1@inews.gazeta.pl...

    > Skoro Cie to guzik obchodzi to nie pisz wcale!
    > Grupy dyskudyjne maja to do siebie ze sluza wymianie informacji,
    pogladow,
    > opinii i jezeli cos piszesz to z mysla o tym ze ktos to przeczyta....

    Ale to jest moja opinia na temat obniżek w TPSA.

  • 5. Data: 2004-07-26 09:02:13
    Od: "Jakub Zukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
    [ciach]
    Gdyby kazdy mial takie poglady jak Ty...

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 880) 229 318

  • 6. Data: 2004-07-26 09:05:49
    Od: "M" <malin23(WYTNIJ_TO_RAZEM_Z_NAWIASEM)@vp.pl>

    Użytkownik "Jakub Zukowski" <j...@N...venomski.com> napisał w
    wiadomości news:ce2ha8

    > Gdyby kazdy mial takie poglady jak Ty...

    Dzwoniłem dopiero do TPSA i poraz pierwszy pracownik mi powiedział o
    nieoficjalnych obniżkach,że bliżej będzie coś wiadomo na początku
    sieprnia, także zaczynam mieć nadzieję.:)

  • 7. Data: 2004-07-26 11:19:33
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 26 Jul 2004 11:05:49 +0200, w <ce2hhg$ca5$1@news.onet.pl>, "M"
    <malin23(WYTNIJ_TO_RAZEM_Z_NAWIASEM)@vp.pl> napisał(-a):

> [...]
    > nieoficjalnych obniżkach,że bliżej będzie coś wiadomo na początku
    > sieprnia, także zaczynam mieć nadzieję.:)

    Trzeba było najpierw dzwonić, a potem pisać.

  • 8. Data: 2004-07-30 08:33:00
    Temat: Odp: Obniżki w TPSA !!
    Od: "John Patience" <J...@i...pl>

    Witam,
    W celu wyjasnienia sytuacji informuje, ze zostana wprowadzone promocje:
    1. "Wymien ruter na nowy".
    2. "Dostep do Internetu Frame Relay TP" 1 Mb/s, 2 Mb/s
    3. TP obniza oplate za kanaly pvc do Internetu (FR)
    Szczegoly promocji w najblizszym czasie na pewno zostana udostepnione na
    stronach WWW
    --
    pozdrawiam
    Rafal Worosz,

  • 9. Data: 2004-08-02 11:22:30
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Sat, 24 Jul 2004 18:03:47 +0200, w <cdu197$qjd$1@news.onet.pl>, "M"
> [...]

    > pory i stwierdziłem, że kto będąc monopolistą myśli o obniżeniu cen aż tak

    Szczekaj, szczekaj! :>