  • Data: 2003-04-17 05:54:39
    Temat: Re: TPSA i promocja "nowego cennika"
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    > Na kazde zadupie?

    Na wiekszosc :-)

    > Pro-Futuro ma swoje wezly tylko w najwiekszych
    > miastach. Nie wiem jak NASK, ale IPartners ma mozliwosci zestawienia
    > laczy w wielu miejscach gdzie Futuro nie dochodzi...

    Ale ja nie mowie o laczach Pro Futuro tylko TelEnergo.
    Pro Futuro zapewnia zestawienie lacz na dobrym radiu (chyba 5Ghz) miedzy
    Twoja siedziba, a najblizszym wezlem TelEnergo (u nas jest np przy zakladzie
    energetycznym - tam sie swiatelka zbiegaja :)
    Nie wiem czemu tak sie skumali, to w koncu konkurencja :-)
    10Mbit z load balancingiem, BGP puszczone po takim radiu to 20 tys brutto
    / miesiac. Przy czym jakas 1/4 tej oplaty to oplata dla Pro Futuro za
    dzierzawke
    sprzetu radiowego. Im wiecej MBit tym jednostkowo wychodzi taniej.

    Mirek - nie wiem jakim cudem piec lat temu TelEnergo Ci takie lacze
    oferowalo
    skoro _na powaznie_ zajeli sie laczami moze z ledwo dwa lata temu ;)
    Vide niedawny post co do listy LIRow:
    http://www.ripe.net/ripencc/mem-services/general/all
    ocs4.html :
    pl.telenergo (TEL-ENERGO S.A.)
    20020805 81.15.128/17 ALLOCATED PA
    20010605 213.172.160/19 ALLOCATED PA
    Jak widac w czerwcu 2001 zostali dopiero LIRem i byly to pewnie
    przygotowania do startu w tym biznesie :)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl, 609 234 006