  • Data: 2009-05-05 20:17:02
    Temat: Re: TPSA - Sieć DAMBACK - info?
    Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 5 May 2009 18:22:01 +0200, "HaQs" <t...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Z tego co udało mi sie dowiedzieć usługa Videostrada &tp jest realizowana
    >przez kartę:
    >
    >Stinger IP2100 wpinaną dodatkowo do DSLAMA pod tą usługę
    >
    >Karta posiada 2 porty światłowodowe GbE.
    >Koszt karty z przedziału 20-30k pln

    historia zna Concorde albo pociągi jadace ponad 500km/h

    >Z czego można wnioskować iż usługa METRO via DAMBACK powinna być dostępna
    >wszędzie gdzie można zainstalować taką kartę (wszędzie gdzie jest dostępna
    >neostrada) o ile dostępna przepływność włókna/włókien na którym jest wpięty
    >DSLAM na to pozwala

    ...coraz częściej w tej samej okolicy jest inny operator, i żeby dojść
    do jego światełek nie trzeba wynajmować dachu na hotelu Mariott albo
    podobnej cenowo lokalizacji...a że nie używa tak kosmicznie drogich
    technoliogii to i ceny ma bardziej znośne, a i tak większość nie
    zauważy różnicy...