  • 11. Data: 2006-11-27 15:01:12
    Temat: Re: TPSA Lacza dzierzawione - ciekawa teoria.. lekko OT
    Od: "Mariusz" <p...@g...pl>

    Witam

    Sprawa sciemy jest prosta, wyciac konkurencje i wciskac neostarde z umowa na
    3lata

    Mariusz

  • 12. Data: 2006-11-28 06:58:20
    Temat: Re: TPSA Lacza dzierzawione - ciekawa teoria..
    Od: Krzysztof Ścierski <k...@n...pl>

    Domino, Otwock napisał(a):

    > Chyba zaden duzy operator (ATM, GTS, Dialog, Netia, Exatel, TP etc.)
    > nie ma VDSL`i i innych tego typu gowien na wezlach. Jedyna sluszna
    > technologia to HDSL, SDSL i nowsze implementacje. Operator operatorowi nie
    > zestawi wiecej niz 2Mb, a jak chce wiecej to bierz nx2Mb i sobie agreguj.
    > IMVHO :)

    GTS nie ma nic przeciw zastosowaniu modemów G.shdsl o przepustowości
    ponad 20Mbit, exatel tez nie miał nic przeciw. reszty nie próbowałem do
    tego przekonywać.

    --
    Krzysztof Ścierski

  • 13. Data: 2006-11-28 12:11:10
    Od: "Lee" <l...@p...onet.pl>

    > GTS nie ma nic przeciw zastosowaniu modemów G.shdsl o przepustowości ponad
    > 20Mbit,

    Ale na 4 parach, zapomniałeś dodać.

    Lee

  • 14. Data: 2006-11-28 13:02:28
    Od: Krzysztof Ścierski <k...@n...pl>

    Lee napisał(a):

    > Ale na 4 parach, zapomniałeś dodać.

    4Mbit na 1 parze też...

    --
    Krzysztof Ścierski

  • 15. Data: 2006-11-28 13:46:33
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > 4Mbit na 1 parze też...

    nawet 5.6, nowe annexy do G.SHDSL

    Marcin

  • 16. Data: 2006-11-28 14:54:36
    Od: Krzysztof Ścierski <k...@n...pl>

    Marcin Kuczera napisał(a):

    > nawet 5.6, nowe annexy do G.SHDSL

    na kablu 100m ;)

    --
    Krzysztof Ścierski

  • 17. Data: 2006-11-28 15:28:04
    Od: "Maciej Przyboś" <m...@i...com>

    > na kablu 100m ;)
    Nie przesadzaj.
    Od kilku lat mam do klienta dzierzawke na VDSLu - 11Mbit FD na linii
    1100metrow.

    MAciej

  • 18. Data: 2006-11-28 15:36:25
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > na kablu 100m ;)

    niebardzo, 2km spokojnie na dobrym kablu nawet 0.5km

    Marcin

  • 19. Data: 2006-11-28 15:53:47
    Od: Krzysztof Ścierski <k...@n...pl>

    Maciej Przyboś napisał(a):

    > Nie przesadzaj.
    > Od kilku lat mam do klienta dzierzawke na VDSLu - 11Mbit FD na linii
    > 1100metrow.

    oczywiście że przesadziłem, na 60m to ethernet uruchomiłem na 2 parach,
    ale na 2km, na bezpośrednim kablu na tych modemach mam 3,6Mbit i nie
    chce iść więcej... :|

    --
    Krzysztof Ścierski

  • 20. Data: 2006-11-28 16:03:30
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <m...@u...inds.pl>

    Krzysztof Ścierski napisał(a):

    > oczywiście że przesadziłem, na 60m to ethernet uruchomiłem na 2 parach,
    > ale na 2km, na bezpośrednim kablu na tych modemach mam 3,6Mbit i nie
    > chce iść więcej... :|

    ethernet na dwoch parach nawet na 100m powinen pojsc ;]