  • 81. Data: 2004-02-15 18:22:43
    Temat: Re: TPNET - POL34
    Od: Andrzej Karpinski <k...@f...xyz.lublin.pl>

    [...]

    > Jeżeli wysyłasz tutaj ten list a by wzbudzić do Was współczucie, to
    > obawiam się, że pomyliłeś adres. Jeżeli natomiast aby poinformować
    > grupę, to obawiam się spóźniłeś, bo sądzę że większość osób zauważyła
    > już poprawę.

    Wybacz, ale sie nie zgodze. Uwazam, ze to w porzadku: kazda ze stron
    przedstawila swoje stanowisko, a fakt, ze sa one rozbiezne daje
    czytaczom mozliwosc wyciagniecia wnioskow samodzielnie. Mi sie bardzo
    podoba, ze nie pozostawiono internautow bez komentarza. Bez wzgledu
    na opinie jaka maja w tej sprawie (kazdy ma prawo do wlasnej).

    k.

  • 82. Data: 2004-02-15 18:40:15
    Od: Marcin Markowski <m...@r...pl>

    On 2004-02-15, Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> wrote:
    > Przecież prosiłem o konkrety. Poza tym - wydawało mi się, że rozmawiamy o
    > konkretnym przypadku POL-34, a z tego co mi wiadomo - w tej chwili TPSA nic
    > takiego nie robi.
    Jestes tego pewien? W dniu kiedy PCSS przelaczyl ruch komercyjny na lacze
    miedzynarodowe zaczelo to dzialac jakos. Jednak po kilkudziesieciu minutach
    znowu zaczely sie problemy z dostepem do komercyjnych zasobow w PCSS. Zbieg
    okolicznosci?

    --
    Marcin Markowski

  • 83. Data: 2004-02-15 19:16:09
    Od: Pawel Posiewala <p...@j...prz.rzeszow.pl>

    Andrzej Karpinski <k...@f...xyz.lublin.pl> wrote:
> [...]
    > podoba, ze nie pozostawiono internautow bez komentarza. Bez wzgledu
    > na opinie jaka maja w tej sprawie (kazdy ma prawo do wlasnej).
    Ależ ja nie mam zamiaru odbierać nikomu prawa do własnej opinii. Mnie
    tylko lekko poirytował płaczliwy ton listu, plus katastroficzna wizja
    przedstawiona w komunikacie na piku, w sytuacji, kiedy pierwszy raz od
    paru miesięcy, mogę normalnie dostać się na swoje konto w pracy.

    pozdrawiam,
    --
    Pawel Posiewala e-mail: p...@j...prz.rzeszow.pl
    ICQ#15070433 JID: p...@j...pawel.one.pl

  • 84. Data: 2004-02-15 20:24:18
    Od: Maciek Uhlig <m...@u...edu.pl>

    Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl> wrote in

    > Maćku, po informatyku z Twoim stażem można chyba oczekiwać nieco więcej?

    pewnie masz racje. ale siec mi dzialala dobrze od kilku lat, bank mi dzialal
    dobrze od dwoch lat, nagle jednego dnia bank przestaje dzialac i czytam, ze
    panowie operatorzy poszli na szabelki... skojarzylem wydarzenia; a mam czym
    innym sie zajmowac w robocie, a nie taka glupota, dlaczego nie mozna wykonac
    przelewu, bo cos tam nie dziala.

    odpialem siec akademicka, zadzwonilem na 0w202122 i bank hula az milo. czyli
    przez siec akademicka nie dziala, a przez TPNET dziala.

    a skadinad sie dowiedzialem, ze jest problem komunikacyjny pomiedzy AS24756 a
    AS8508. trwa juz dwie doby. to tak ma byc? po prostu sie NIE NADAJE, i
    tyle...

    Maciek

  • 85. Data: 2004-02-15 20:26:49
    Od: "MaRaS" <s...@m...bz>

    > Przecież prosiłem o konkrety. Poza tym - wydawało mi się, że rozmawiamy o
    > konkretnym przypadku POL-34, a z tego co mi wiadomo - w tej chwili TPSA
    nic
    > takiego nie robi.
    Nie robi? Gdzie Ty zyjesz.
    Okolo 16 man przekierowal ruch do tpsa przez telie - bylem tego swiadkiem.
    Wszystko chodzilo elegancko przez 20-30 minut, jednak nagle zaczelo wszystko
    sie mulic. TPSA pewnie zorientowala sie co jest grane i odpowiednio
    przyciela mana na routerze TELIA-TPSA.

  • 86. Data: 2004-02-15 20:30:59
    Od: "Marcin Kutzmann" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Przecież prosiłem o konkrety. Poza tym - wydawało mi się, że rozmawiamy o
    > konkretnym przypadku POL-34, a z tego co mi wiadomo - w tej chwili TPSA

    Co prawda o2 nie jest providerem ale od piatku na neo z domku nie moge wejsc
    na www.o2.pl
    z kompa w pracy ( Politech. Pozn. moge , sprawdzalem przed chwila).
    Ping z neo do o2 dochodzi.
    Przypadek?? Watpie.

    --
    kucyk

  • 87. Data: 2004-02-15 20:33:14
    Od: " Mistrzu" <m...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" napisał:

    > 1. Pokaż mi gdzie masz zagwarantowany w umowach z TPSA dostęp do
    > jakichkolwiek zasobów.

    " Usługa dostęp do Internetu DSL TP - usługa stałego dostępu
    do sieci Internet"
    ^^^^^^^^^^^^^^^

    usługa dostępu do sieci Internet, a nie intranetu tepsy z zablokowanymi
    numerami IP.

    pozdrawiam
    M.

  • 88. Data: 2004-02-15 20:33:17
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    MaRaS <s...@m...bz> wrote:

    > sie mulic. TPSA pewnie zorientowala sie co jest grane i odpowiednio
    > przyciela mana na routerze TELIA-TPSA.

    Masz na to dowody? Nie, nie hipotezy.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 89. Data: 2004-02-15 20:33:49
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    f...@i...pl wrote:

    > "w tej chwili" a zatem jednak wiesz ze robi

    Z obserwacji? Tak. Miałem kilka razy takie podejrzenia. Nie miałem natomiast
    dowodów. Moje oba pytania pozostają nadal otwarte.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 90. Data: 2004-02-15 20:41:35
    Od: "Marek Królikowski" <admin[cut]@wset.edu.pl>

    > ehh.. niewowiarek :)
    > Dzis mam nieco obciazone lacze, wiec ino tak jest:
    > --13:37:16-- ftp://ftp.task.gda.pl/ls-lR.gz
    > => `ls-lR.gz'
    > Resolving ftp.task.gda.pl... done.
    > Connecting to ftp.task.gda.pl[153.19.0.141]:21... connected.
    > Logging in as anonymous ... Logged in!
    > ==> SYST ... done. ==> PWD ... done.
    > ==> TYPE I ... done. ==> CWD not needed.
    > ==> PORT ... done. ==> RETR ls-lR.gz ... done.
    >
    > [ <=> ] 14,743,018 165.94K/s
    >
    > 13:38:45 (165.94 KB/s) - `ls-lR.gz' saved [14743018]

> [...]

    Nie no slicznie Ci chodzi... a na jakie lacze to sciagales ? Na pewno na
    lacze TPSA :)?
    Bo ja sciagam wlasnie na DSLa 1Mbit ktory stoi pusty i mam:
    [ <=> ] 566,708 6.64K/s

    Nie chce mi sie czekac az sie sciagnie calosc ale max 10kb/s !!!!
    Czyzby DSLe byly poprzycinane w takim razie?