  • 41. Data: 2004-02-14 09:24:57
    Temat: Re: TPNET - POL34
    Od: futszaK <t...@s...pl>

    On Fri, 13 Feb 2004 18:56:38 +0100, "Konrad Plich"
    <k...@p...tpsa.pl> wrote:

    >Nic mi nie wiadomo o żadnym przypadku że ktoś prosił TP S.A. o ofertę i jej
    >nie otrzymał.
    >Tym razem też nie było wyjątku.

    no joooo, te ponad 200PLN miesięcznie za każde 100m dzierżawionej
    kanalizacji TPSA to też jest oferta...

    futszaK
    598339018 601061867
    Telefon to wynalazek SZATANA !!!

  • 42. Data: 2004-02-14 09:51:57
    Od: Wiesiek <s...@o...pl>

    On Fri, 13 Feb 2004 21:06:53 +0100, "Marek Królikowski"
    <admin[cut]@wset.edu.pl> wrote:

    >Tak traceroute slicznie leci i co z tego? jak transfer jest w granicach
    >2-3kb/s z wszystkich sieci POL34 ?
    >I tak cos poprzycinane jest bo do pozmana mam 25ms z tpsa w strony sie
    >otwieraja po 2 minuty?

    Wybacz Marku, ale ja mam ok 100-200KB/s :)
    poznan, krakow...

    --
    Wiesiek

  • 43. Data: 2004-02-14 11:11:02
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl>

    Motto:

    "Czaban dzwoni siódmy tydzień...."

    Konrad Plich wrote:

    > Informuję że dzisiaj o godz 16:10 sieci akademickie POL34 przekierowały
    > ruch z bezpośrednich łączy z siecią TPNET na łącza międzynarodowe.

    I bardzo dobrze, bo gorzej już być nie mogło. Wg mnie śladem POL-34 powinni
    pójść również inni operatorzy, od których zdzieracie w zbójecki sposób
    nienormalne pieniądze. Może wtedy, gdy zostalibyście sami z 200 tys.
    Nerwostrad i zerowym contentem w waszym intraneciku, do którego można się
    dostać tylko ze świata, komuś w koncu zaświeci się właściwa lampka.

    > Jest to
    > o tyle dziwne że nastąpiło to w trakcie negocjacji o zasadach uregulowania
    > statusu tych łączy.

    Taaaaak, jasne, natomist nie jest dziwne wymuszanie "negocjacji" za pomocą
    zakręcania kurka. Jeśli to są propozycje w podobnym stylu jak ostatnie ruchy
    z kanalizacją teletechniczną, to nie jest zupełnie dziwne, ze ktoś reaguje
    gwałtownie i wręcz alergicznie w odruchu obronnym. Gdyby ktoś w biały dzień
    przyszedł i próbował mnie ograbić - w najlepszym wypadku (żeby od razu nie
    zastrzelić) też pognałbym go gdzie pieprz rośnie.

    > Propozycje ze strony TP S.A. zawierały w szczególności
    > ofertę bezpłatnego wymieniania ruchu z sieciami akademickimi i
    > udostępnienia oddzielnych kanałów dla ruchu komercyjnego tak aby odciązyć
    > łącza dedykowane dla ruchu akademickiego i zapewnić lepszą jakośc połaczeń
    > z tymi sieciami.

    Ta, jaaasne, TPSA jak zawsze gotowa i układna do rozmów, w nienagannym
    garniturku i z uśmiechem nr 35 przyklejonym do mordki, jak zawsze biedna, ze
    nikt nie chce z nimi rozmawiac, a oni się tak starają, żeby teraz było
    normalnie, ucziwie itp. pierdolenie o Szopenie, jakiego sam miałem ostatnio
    okazję słuchać.

    --
    TOM TS635-RIPE
    Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.

  • 44. Data: 2004-02-14 11:55:20
    Od: "Adam_mb" <m...@i...pl>

    > Z adresow komercyjnych MANow ciagna bo na tych adresach stoją/stały
    > zasoby, które na tym zarabiały vide: o2.pl,tlen.pl,allegro.pl i wiele
    > wiele innych. A stały na tcyh adresach dlatego, że nikt w polsce nie
    > był w stanie sprzedać 100Mb/s po takiej zaniżonej cenie jak MANy.

    Przeciez w warunkach normalnej konkurencji, jaka mamy ;)
    TPSA mogla zaoferowac cene rzedu 2700 zl/10 mbps - i zadne allegro i inni
    providerzy do manow by sie nie chcieli podlaczac.

    TPSA mialaby wtedy siec uzytkownikow i dostawcow, a tak to jest to glownie
    siec end-userow.

    Jesli teraz mieszkajac w Krakowie, moge wreszcie z tepsy (dialup) _SZYBKO_
    polaczyc sie z www.krakow.pl, jagiellonka czy innymi miejskimi instytucjami,
    to dla mnie wreszcie jest to normalnosc (pierwszy raz od 8 lat). Jesli przez
    Niemcy jest lepiej i taniej, niz przez zawsze zapchany styk w Lodzi, to niech
    sobie leca pakiety szybsza trasa. Skoro lacza zagraniczne sa tansze niz
    "styki do firmy p.Kulczyka"... ;)

    --
    <xml:sig name="Adam" />

  • 45. Data: 2004-02-14 12:13:00
    Od: "Woyteck" <m...@p...onetNOSPAM.pl>

    Cos mi sie zdaje ze mimo iz ruch POZMAN-TPSA idzie przez Amsterdam
    to przechodza jedynie pingi reszta jest blokowana...
    Czy ktos to zauwazyl?

    --
    Woyteck

  • 46. Data: 2004-02-14 12:35:48
    Od: Andrzej Bobyk <A...@m...lublin.pl>

    Woyteck wrote:

    > Cos mi sie zdaje ze mimo iz ruch POZMAN-TPSA idzie przez Amsterdam
    > to przechodza jedynie pingi reszta jest blokowana...
    > Czy ktos to zauwazyl?

    A Ty co - od czerwca spałeś?
    --
    Andrzej Bobyk, LubMAN UMCS, http://www.lubman.pl
    Pl. M. Curie-Skłodowskiej 1, 20-031 Lublin, Poland

  • 47. Data: 2004-02-14 12:48:07
    Od: Bootmaker <b...@d...it>

    On 2/14/2004 1:13 PM, Woyteck wrote:
    > Cos mi sie zdaje ze mimo iz ruch POZMAN-TPSA idzie przez Amsterdam
    > to przechodza jedynie pingi reszta jest blokowana...
    > Czy ktos to zauwazyl?

    No cos ty? ;-)
    Czyzbys sugerowal ze nasz "narodowy operator" probuje stosowac jakies
    praktyki monopolistyczne? ;-)
    Przeciez oni dla wszystkich chca tak dobrze...

  • 48. Data: 2004-02-14 15:13:52
    Od: "Marek Królikowski" <admin[cut]@wset.edu.pl>

    > Wybacz Marku, ale ja mam ok 100-200KB/s :)
    > poznan, krakow...

    Prosze sprobowac
    wget ftp://ftp.task.gda.pl/ls-lR.gz

    Moze z pozmana i cyfronetu lepiej idzie.. ale TASK.. szkoda gadac... u mnie
    max 5-10kb/s!!!

  • 49. Data: 2004-02-14 16:06:33
    Od: Łukasz Kowalski <l...@w...pl>

    Persona Tomasz Śląski napisała:

> [...]
    > contentem w waszym intraneciku, do którego można się dostać tylko
    > ze świata, komuś w koncu zaświeci się właściwa lampka.

    A gdyby tak się stało, to jaki niepowtarzalny content utracą
    Neostradowicze? Wszystko komercyjne, do czego nie będzie się mogło
    dostać 200 tys. użytkowników szerokopasmowego internetu, ucieknie z
    sieci akademickich w mgnieniu oka. Zostaną może serwisy w stylu
    kurnik.pl Rzeczywiście kosmiczna strata dla Neostradowiczów...

    --
    Lowell

  • 50. Data: 2004-02-14 16:10:14
    Od: tm <m...@p...fm>

    On Sat, 14 Feb 2004 17:06:33 +0100, Łukasz Kowalski wrote:

> [...]
    > sieci akademickich w mgnieniu oka. Zostaną może serwisy w stylu
    > kurnik.pl Rzeczywiście kosmiczna strata dla Neostradowiczów...

    Co ty - przecież cały biznes w sieci nakręcają studenty w akademikach
    ;).

    --
    Tom