  • 381. Data: 2004-02-18 11:17:33
    Temat: Re: TPNET - POL34
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    ROBBO 2 <r...@o...pl> wrote:

    > "dziecka neostrady" to p2p

    Mógłbyś łaskawie się odrobinę pokorniej wypowiadać o użytkownikach
    Neostrady?
    W tej chwili Twoja pogarda chyba Ci przesłania istotę całej dyskusji.

    --
    Przemysław Maciuszko
    zadowolony użytkownik Neostrady

  • 382. Data: 2004-02-18 11:26:56
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Mógłbyś łaskawie się odrobinę pokorniej wypowiadać o użytkownikach
    > Neostrady?
    > W tej chwili Twoja pogarda chyba Ci przesłania istotę całej dyskusji.

    Jakiej pogardy ? uruchom sobie dowolny program p2p i zobacz jakie IP
    wystepuja wsrod zssaczy.
    Znam kilka firm ktore maja neostrade znam wielu uzytkownikow posiadajacych
    neostrade ale nie zmienia to faktu
    ze wszystkie trzepak nety, neostrady , kablowki ktore nie ma limitu
    transferu to siedlisko zssaczy p2p.
    Z definicji wynika ze taki zssacz p2p nie jest zainteresowany platnym
    contentem.

  • 383. Data: 2004-02-18 11:45:42
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    Użytkownik wrote:

    > On ma w domu zawsze aktualny pelen backup calego Internetu ;>

    na dysku ;-)

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 384. Data: 2004-02-18 11:47:25
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>

    On Wed, 18 Feb 2004 10:44:27 +0100 I had a dream that Marcin Jurczuk
    <s...@s...eu.org.usunto> wrote:
    > A wytłumacz mi jaka jest różnica czy za modemem na którym _TNIESZ_ pasmo
    > siedzi 1 komputer ssający na kazzie czy 5 ?.
    > Jak mówi "wyżej dupy nie podskoczysz" więc czy 1 czy 5 to i tak pasma nie
    > przekroczą :)

    Statystyka. 5 komputerów zawsze jest włączonych dłużej i ssie więcej niż
    jeden komputer na takim samym paśmie.

  • 385. Data: 2004-02-18 11:56:34
    Od: Andrzej Bobyk <A...@m...lublin.pl>

    mlopaci wrote:

> [...]
    > zlokalizowany w USA placisz Opentransitowi lub Telii. Jesli ten sam
    > "content" jest zlokalizowany w naszym pieknym kraju, to nie chcesz go
    > przyjac laczem miedzynarodowym, zakladasz filtry i zadasz 2kzl z 1Mb/s.
    > Jesli przestaniesz stosowac polityke filtrowania polskich zasobow na
    > laczach miedzynarodowych, to ceny za peeringi same sie wyreguluja na
    > poziomie nizszym od cen laczy miedzynarodowych. Dodatkowo zacznie sie
    > oplacac robic szerokopasmowy "content" po polsku i ludzie zaczna czuc
    > potrzebe kupowania Neostrady 512k do domu.

    Amen.
    --
    Andrzej Bobyk, LubMAN UMCS, http://www.lubman.pl
    Pl. M. Curie-Skłodowskiej 1, 20-031 Lublin, Poland

  • 386. Data: 2004-02-18 12:13:03
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    Janusz - Vahanara wrote:

    > Przekaż te przemyślenia Wandzie Rapaczyńskiej. Po co ma Wyborcza kombinować
    > z ustawami? Od marca to niech kioski płacą Agorze za samą możliwość
    > sprzedaży Gazety.

    e nie wiem czy zauwazyles tytul watku ? mysle ze wanda rapaczynska nie
    ma nic wspolnego z TPSA ( no moze oprocz telefonu ) ani z POL34.
    wiec nie rozwadniaj watku ;)

    m.

  • 387. Data: 2004-02-18 12:13:22
    Od: j...@p...onet.pl

    Nie zadne AMEN tylko prosimy bardzo Konrada o wytlumaczenie powodu degradowania
    ruchu przychodzacego ze swiata.

  • 388. Data: 2004-02-18 12:20:41
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@e...net>

    W artykule <c0v642$c2r$1@inews.gazeta.pl> mlopaci napisał(a):
    > poziomie nizszym od cen laczy miedzynarodowych. Dodatkowo zacznie sie
    > oplacac robic szerokopasmowy "content" po polsku i ludzie zaczna czuc
    > potrzebe kupowania Neostrady 512k do domu.

    I wszyscy będą zyli długo i szczęśliwie. Proponuje EOT.

    --
    Tomasz Paszkowski

  • 389. Data: 2004-02-18 12:28:14
    Od: "Radek Walentowski" <t...@v...ci.uw.edu.pl>

    > No cóż, wyniki TP S.A. znam, bo są podane do publicznej wiadomości.
    > Jak mam to skwitować? :-)
    > Skwitować - bo tu się dyskusja na rzeczowe argumenty urywa.

    Witam!
    TP jest SA (spolka akcyjna) notowana na gieldzie i jako taka ma OBOWIAZEK
    publikowac co kwartal wszystkie wyniki finansowe. Zapewniam Ciebie, ze
    niewiele firm lubi odkrywac karty przed konkurencja a czynia to tylko bo
    musza.

    Theli

  • 391. Data: 2004-02-18 12:39:19
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 17 luty 2004 roku,
    kiedy to f...@i...pl posłał(a) w świat wiadomość
    <P...@i...pl>

    > Nie wiem, moze tym ze to operator dominujacy ???
    Może operator poważny?

    > No i widzisz, ukrywaja to przed Toba !!!
    Nie ukrywają - nie musza podawać.
    Na piechotę pakietów nie noszą - informacje o numerach butów nie są
    znaczące.

    > Przyslij zapytanie ofertowe, to otrzymasz oficjalna oferte.
    A ta informacja nie może być podana publicznie?
    Aż takie opinie na się na forum pojawiają, że trzeba przejść wstępną
    weryfikację przed otrzymaniem dostępu? :-D

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,