  • 351. Data: 2004-02-18 06:39:10
    Temat: Re: TPNET - POL34
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Oj potrafią, tylko cięzko jest kto jest większy/równy. Vide ATMAN vs GTS
    > jakiś czas temu, również dosyć intensywnie komentowany. Tam sytuacja była
    > niemal identyczna jak w wątku Pol34 <-> TPNET.

    No to podales doskonaly przyklad jak sie "nie dogaduja".

  • 352. Data: 2004-02-18 06:40:54
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Zapewniam Cię, że teraz, na nowych, uczciwych warunkach, studzienki nagle
    > się cudownie rozmnożą i będzie w nich miejsce :) W wyjątkowej promocji już
    > za 2060 zł per kilometr :)

    A co powiesz na to ze mimo miejsca nie udalo sie wcignac kabla w studzienke
    "bo nie"
    i trzeba bylo przekopac ulice i pol parkingu ?

  • 353. Data: 2004-02-18 06:43:59
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Moze zle sie wyrazilem. Cala sprawa toczy sie o styk a raczej
    > wprowadzenie oplat dla pol34 za ruch komercyjny. EDU w ofercie pozostaje
    > na tych samych zasdach. A many zamknely bramki wlasnie dla ruchu edu.
    > Jezeli infrastruktura edu powstala za pieniadze podatnikow to dlaczego
    > 'ktos' ogranicza do niej dostep?

    TPSA tez powstala za pieniadze podatnikow. czemu ktos ogranicza mi ruch ?
    edu jest wlasnoscia MANow wiec MANy odcialy tepse i juz.

  • 354. Data: 2004-02-18 06:47:46
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Co ty w ogóle piszesz, człowieku? Piłeś coś, czy jak?
    > Jeżeli oferta TPNET nie jest konkurencyjna, to... co? MANy mają przepiąć
    do
    > ATMAN, GTS i TelEnergo użytkowników TPNET, którzy chcą mieć dostęp do
    zasobów
    > tychże MANów, czy jak??? Czy wiesz w ogóle, o czym jest ta cała dyskusja,
    czy
    > tylko wtrącasz losowe uwagi?

    Uzytkownicy maja sie przepiac sami jesli chca korzystac z contentu edu. To
    sie nazywa polityka kija i marchewki
    ktora do tej pory stosowala tylko TPSA

  • 355. Data: 2004-02-18 06:49:36
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > - tzn. MANy mają skorzystać z oferty ATMANa, GTS i TelEnergo? Z oferty
    *na
    > co*? Na połączenie użytkowników *TPNET* z zasobami klientów MANów? Cały
    czas
    > mówimy o tym, że są użytkownicy TPNET, którzy chcą mieć dostęp do MANów.
    Co
    > może im zaoferować ATMAN, GTS itd., a tym bardziej, co te firmy mogą tu
    > zaoferować MANom?

    Swoje lacze do tpnet. Zauwaz ze coraz wiecej ISP rezygnuje z bezposrednich
    laczy do TPSA i korzysta z tranzytu
    via inni operatorzy bo tak jest taniej.

  • 356. Data: 2004-02-18 06:50:40
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Pokaz mi tych wszystkich uzytkownikow tpnetu ktorzy, cierpia z powodu
    > braku dostepu do komercyjnych klientow manow.

    twierdzisz ze allegro czy o2 to nie sa zasoby do ktorych dostawali sie
    klienci tpnetu ?

  • 357. Data: 2004-02-18 07:04:48
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > A kto z "userów" pozostanie?
    > Komóś się podoba, czy też nie, ale polski internet w domach, to TPNET.
    > Pomysłodawca takiego "odcięcia" zostaje w portalu do końca i gasi światło.

    Ilu uzytkownikow domowych nie ma alternatywy ?
    Zauwaz ze portale JUZ ODCINAJA tpnet , na zasdazie laczysz sie przez nas
    albo plac.

    Onet - TVN24, encyklopedia WIEM jest dostepna tylko dla ICH klientow i
    energisa lub plac.

  • 358. Data: 2004-02-18 07:07:54
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    Tiaaa a jak inni operatorzy 0-20 mieli zarabiac skoro i tak wszysy laczyli
    sie via TPSA.

    > BTW, ten czas "najlepiej" wykorzystał Pik-Net pozbywając się kłopotliwych
    > ASKów.

    s.p Pik-net :))

    > Klienci stali w kolejkach do Telepunktu jak za dawnych czasach po papier
    > toaletowy nie dlatego, że byli niezadowoleni z dotychczasowego providera,
    > dlatego, że Neostrada to jedyna szansa na stałe łącze.

    Bo tpsa ma OSTATNIO mile w garsci. Na szczescie powoli ale skutecznie
    zaczyna sie to zmieniac.

    > Wybrali inną drogą i dlatego TP ma faktyczny monopol a reszta gryzie piach
    > i płacze, że zostają zamknięci we własnym gettcie, odcięci od TPNET.

    to tpnet staje sie powoli takie gettem

    > Batalia nie rozchodzi się o komercyjne Allegro, czy inne serwisy, bo te
    już
    > się przeniosły do innych sieci, ale np. o ICP Net, którego abonenci
    ciskają
    > gromy w tamtejszym BOKu, że zostali odcięci od "polskiego internetu"

    No coz jesli ma sie klientow ktorzy lubia p2p to nie dziwne ze sie ciskaja.

  • 359. Data: 2004-02-18 07:09:43
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Ja mam na Neo 512 kbps 24 godziny na dobę przez 365 dni w roku.

    Bzdura. Czy mam ci udowodnic ze nie masz lacza 365 dni w roku i 24h na dobe
    czy sam to poprawisz.

  • 360. Data: 2004-02-18 07:10:05
    Od: f...@i...pl

    On Wed, 18 Feb 2004, ROBBO 2 wrote:

    > Bzdura. Czy mam ci udowodnic ze nie masz lacza 365 dni w roku i 24h na dobe
    > czy sam to poprawisz.

    On ma w domu zawsze aktualny pelen backup calego Internetu ;>

    Wojtek