  • 241. Data: 2004-02-17 19:32:21
    Temat: Re: TPNET - POL34
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 17 luty 2004 roku,
    kiedy to ROBBO3 posłał(a) w świat wiadomość
    <c0tpr1$8d9$1@news.onet.pl>

    > Nie mowi o MANach tylko calej reszcie polskiego internetu.

    Primo
    Ale na tej grupie najgłośniej płacze chyba ICPNet.

    Secundo
    Po drugie A z resztą polskiego internetu na Neo nie mam żadnych kłopotów.
    Gazety (i czasopisma ;-) działają, portale też.
    Muł popiernicza do przodu jakby biegł na Wielkiej Pardubickiej.

    To MANy na złość babci (za przyblokowanie ich ruchu komercyjnego)
    postanowiły odmrozić sobie uszy (zablokować ruch "edukacyjny").

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 242. Data: 2004-02-17 19:34:53
    Od: "ROBBO3" <r...@o...pl>

> [...]
    > Gazety (i czasopisma ;-) działają, portale też.
    > Muł popiernicza do przodu jakby biegł na Wielkiej Pardubickiej.

    Bo reszta polskiego internetu CIESZY sie z glopotow MANow bo beda mieli
    klientow.

    > To MANy na złość babci (za przyblokowanie ich ruchu komercyjnego)
    > postanowiły odmrozić sobie uszy (zablokować ruch "edukacyjny").

    Boli cie to ? A niepotrzbnie jak user tpsa przciez nie korzystasz wiec czym
    sie martwisz.
    A jesli boli to znaczy ze korzystasz.

  • 243. Data: 2004-02-17 19:43:06
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    <c0tpts$d9s$1@news.onet.pl>

    > Masz stale IP obiecuje zablokowac ci dostep do naszych zasobow na twoje
    > wlasny zyczenie.
    To było by zbyt wspaniałe, by było prawdziwe. :-)

    O.K.
    Teraz na poważnie.
    Muł pracuje wykorzystując kolejki.
    Na przykład jestem w kolejce po część pliku na pozycji 4000.
    Powiedzmy, że eliminujesz mi 25% ludzi z kablówek z transferem 0,1 kB
    upload. Kolejka się po pierwsze skraca. A po drugie, jak już dojdę do
    "mułowej lady" to ściągam z "intranetu TPNET" i reszty świata z transferem
    5kB/s czy też 10kB/s od jednego użytkownika.
    Wiadomo, że w kablówkach itp. p2p jest poblokowane jak tylko się da, więc
    wycięcie takich *bezużytecznych* źródeł (0,1 kB/s) Mułowi może wyjść tylko
    na dobre.

    To gwoli rozwiania złudzeń, że kilkadziesiąt tysięcy Neostradiwiczów
    zablokuje 800 102102.

    > Zapraszam ze swoim IP na priv.
    80.54.172.174 - tylko do jutra, niestety.
    Ale możesz zablokować cała zasoby Telekomunikacji. ;-)

  • 244. Data: 2004-02-17 19:46:25
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@e...net>

    W artykule <c0tq3j$o8c$1@news.onet.pl> ROBBO3 napisał(a):

    > Tylko ze ci klienci sa malo warci dla contentu.

    Ale tutaj każdy wie, że TPNET nie ma contentu. Ale ma za to całą mase
    odbiorców tego contentu, którzy nie zmienią operatora. I z punktu
    widzenia e-biznesu TPNET jest siecią do której trzeba mieć dostęp za każde
    pieniądze. Dlatego tak cięzko cokolwiek z TPSA utargować w sprawie dostępu
    do ich sieci.

    --
    Tomasz Paszkowski

  • 245. Data: 2004-02-17 19:47:38
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    <c0tqkk$28k$1@news.onet.pl>

    > Bo reszta polskiego internetu CIESZY sie z glopotow MANow bo beda mieli
    > klientow.
    Prawie całą reszta cieszy się z "głupoty i kłopotów" MANów, poza np. takim
    ICPNetem - tym klientów obecna sytuacja nie napędzi.
    BTW znamiennym jest, że najgłośniej gardłują ludzie z ICPNet.

    > Boli cie to ? A niepotrzbnie jak user tpsa przciez nie korzystasz wiec czym
    > sie martwisz.
    Nie, raczej trochę śmieszy.

    > A jesli boli to znaczy ze korzystasz.
    Nieświadomie, przez czysty przypadek?
    Bo świadomie to nie - Allegro już tam nie ma.

  • 246. Data: 2004-02-17 19:51:09
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@e...net>

    W artykule <c0tq4s$rdo$1@news.onet.pl> ROBBO3 napisał(a):

    > Bo nie potrafia sie dogadac miedzy soba.

    Oj potrafią, tylko cięzko jest kto jest większy/równy. Vide ATMAN vs GTS
    jakiś czas temu, również dosyć intensywnie komentowany. Tam sytuacja była
    niemal identyczna jak w wątku Pol34 <-> TPNET.

    --
    Tomasz Paszkowski

  • 247. Data: 2004-02-17 19:52:44
    Od: Paweł Małachowski <p...@t...niewazne>

    On Tue, 17 Feb 2004, Janusz - Vahanara wrote:

    > MANy też nie mają

    Bardzo miło korzysta się na iDSL-u z komputerowego katalogi
    uczelnianej biblioteki w Lublinie.
    Od paru minut ponawiam próby zassania samego logo ze strony. ;)
    51% [====================> ] 53,532 301.27B/s ETA 02:44

    > - poza p2p oczywiście.

    No widzisz, a _z_ Tepsy nawet P2P nie pościąga się za bardzo przez te
    asymetryczne Neostradki. ;) No chyba że zagregowanym strumieniem
    z setki Neostrad na raz.

    --
    http://rtfm.bsdzine.org/
    http://groups.google.pl/

  • 248. Data: 2004-02-17 19:54:30
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    <c0tq3j$o8c$1@news.onet.pl>

    > Tylko ze ci klienci sa malo warci dla contentu.

    To którzy są odpowiednio dużo warci?!

    150 zł/m-c! To najdroższe "media rozrywkowe" w Polsce.
    Canal+ nie kosztuje nawet połowy tej kwoty.
    O pełnych pakietach TV kablowe nie wspominając.

    Content jest zainteresowany tylko listą 100 najbogatszych Polaków
    publikowaną co roku przez Wprost?

  • 249. Data: 2004-02-17 20:03:04
    Od: "gtk@adm" <x...@g...pl>

    Dnia 2004-02-17 20:03,Użytkownik Szymon Sokół napisał:

    > Co ty w ogóle piszesz, człowieku? Piłeś coś, czy jak?
    > Jeżeli oferta TPNET nie jest konkurencyjna, to... co? MANy mają przepiąć do
    > ATMAN, GTS i TelEnergo użytkowników TPNET, którzy chcą mieć dostęp do zasobów
    > tychże MANów, czy jak??? Czy wiesz w ogóle, o czym jest ta cała dyskusja, czy
    > tylko wtrącasz losowe uwagi?

    Klient ktory swoje uslugi oferuja na laczu nalezacym do manu chce zeby
    dotep do niego mieli uzytkownicy neostrady, sdi, ppp i inni klienci
    tpnetu. Jezeli man tego nie zapewni to ten klient skorzysta z oferty
    innej firmy, albo jego serwis z racji malej ilosci odwiedzin przestanie
    istaniec. Man jezeli nie przez tpnet bezposrednio to przez innego
    operatora do tych wszystkich koncowych userow dostep umozliwic musi.

    Dyskusja jest o ruchu komercyjnym pol34 <-> tpnet ? ;)

  • 250. Data: 2004-02-17 20:07:02
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 17 luty 2004 roku,
    kiedy to Paweł Małachowski posłał(a) w świat wiadomość
    <2...@s...zin.lublin.pl>

    ftp.tpnet.pl - oj, sporo tam leży.

    > Bardzo miło korzysta się na iDSL-u z komputerowego katalogi
    > uczelnianej biblioteki w Lublinie.
    > Od paru minut ponawiam próby zassania samego logo ze strony. ;)
    > 51% [====================> ] 53,532 301.27B/s ETA 02:44
    http://www.bs.katowice.pl
    Opera pokazuje 11 kB/s.
    I widzisz, w całym tym sporze, TP nie domaga się opłat od uczelnianych
    bibliotek itp.
    Zobacz:
    "Propozycje ze strony TP S.A. zawierały w szczególności ofertę bezpłatnego
    wymieniania ruchu z sieciami akademickimi i udostępnienia oddzielnych
    kanałów dla ruchu komercyjnego tak aby odciążyć łącza dedykowane dla ruchu
    akademickiego i zapewnić lepszą jakość połączeń z tymi sieciami".

    MANy bronią komercji zadekowanej w EDU niczym lwica swoje młode.
    W efekcie ty tracisz - bo całą rzecz w tym, by notowane na londyńskiej
    giełdzie "biedne" Allegro i inne podobne firmy zaczęły płacić, a ty byś
    miał świetny dostęp do swojej biblioteki w ramach darmowej wymiany
    (edukacyjnego) ruchu.

    > No widzisz, a _z_ Tepsy nawet P2P nie pościąga się za bardzo przez te
    > asymetryczne Neostradki. ;) No chyba że zagregowanym strumieniem
    > z setki Neostrad na raz.
    Dla "sportu" loguję sobie Mułka. Z kablówek leci 0,1 do O,3 kB/s.
    16 kB/s uploadu z Neostrady to dla klientów kablówki marzenie ściętej
    głowy.
    Ich tam pół tysiąca na jednym megabicie rusza ławą do boju (oczywiście
    dopiero po północy :-).