  • 230. Data: 2004-02-17 19:17:32
    Temat: Re: TPNET - POL34
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 17 luty 2004 roku,
    kiedy to mlopaci posłał(a) w świat wiadomość
    <c0simr$gnj$1@inews.gazeta.pl>

    > Zdechly bo utrymanie serwisu w Polsce jest nieoplacalne
    Portale odstawiły kopyta, bo nie było komu tej treści dostarczać.
    Kowalski licząc każdy impuls na modemie nie interesował się portalami.

    > Calkiem mozliwe, ze niedlugo sie o tym przekonasz, gdy jako klient
    > Neostrady, zeby dostac sie do kontentu, bedziesz musial wyslac SMS'a
    > premium lub zadzwonic pod dowolny numer numer 020.... inny niz 0202122.
    Kolejny portal będzie kopał grób?
    Nawet msza za portale nie pomoże. :-)

    BTW, za jaki to "content" maiłbym płacić SMSami Premium?
    Niedługo już nie będę mógł spać po nocach, bo przy liczeniu baranów będę
    tylko rozmyślał: cóż takiego cennego tracę w tych skomercjalizowanych
    MANach. ;-)

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 231. Data: 2004-02-17 19:17:32
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 17 luty 2004 roku,
    kiedy to Maciej Wierzbicki posłał(a) w świat wiadomość
    <c0sg4o$1et6$1@news.media4u.pl>

    > Dokładnie, lepiej uważaj. Jeszcze się z którąś zderzysz i pójdziesz na
    > dno jak Titanic.

    Dwa lata temu w spółdzielni provider zaklepał sobie wyłączność na internet
    na moim osiedlu. Podłączył tylko dwa wybrane bloki z więcej, niż 100
    mieszkań w każdym.

    Na szczęście przypłynął lodołamacz "Neostrada" i skruszył krę. :-)

  • 233. Data: 2004-02-17 19:17:41
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 17 luty 2004 roku,
    kiedy to ROBBO 2 posłał(a) w świat wiadomość
    <c0tbjk$h84$1@news.onet.pl>

    > Tu by pomogl tylko solidarny bunt (raczej nie mozliwy).
    > TPSA nie ma zadnych ciekawych zasobow.

    MANy też nie mają - poza p2p oczywiście.

  • 235. Data: 2004-02-17 19:17:41
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 17 luty 2004 roku,
    kiedy to Przemysław Maciuszko posłał(a) w świat wiadomość
    <0t403234c5i5156n3e8%sal@hell.hell.pl>

    > I co z tego? Ma za to całe rzesze klientów.

    Porównajmy.

    Tepsa - Ruch, Kolporter, sieć księgarń.
    MANy (z treścią komercyjną) - wydawcy.

    Kto komu płaci w kiosku te 30% od gazety?
    Komu należy się nawet 50% od sprzedanej książki?

    To kioskom i księgarniom płaci się, bo oni "mają" końcowych klientów.

    Nie sztuka wykupić kilka "procent procesora" i kilka GB w serwerowni.
    Treść trzeba jeszcze dostarczyć Kowalskiemu.
    A koszt dotarcia do niego ponosi Telekomunikacja.
    A TP jest *jedynym ogólnopolskim i powszechnym* dostawcą internetu do
    prywatnych mieszkań.

  • 234. Data: 2004-02-17 19:17:41
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    <c0t8vp$hj6$1@news.onet.pl>

    > Chyba zartujesz. Gdyby odciac tepse od pozostalych operatorow to nie byloby
    > zle.
    > 200 tys ssaczy rozniosloby by BOKI w pyl.
    O.K. Zadzwoniłbym na 800102102 ale...
    Od piątku Muł działa mi zdecydowanie lepiej. :-)
    I ciągle nie znalazłem żadnej "treści" do której miałbym zablokowany
    dostęp.

    > A pozostali operatorzy by sie ladnie z peerowali :)
    I nadal żebrali o dostęp do TPNETu?

  • 236. Data: 2004-02-17 19:17:47
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 17 luty 2004 roku,
    kiedy to gtk@adm posłał(a) w świat wiadomość
    <c0t4bj$6t7$1@inews.gazeta.pl>

    > Rozwoj internetu w glownej czesci zalezy od jego masowosci, moga byc
    > tysiace firm udostepniajace content ale jak zabraknie uzytkownika
    > indywidulanego to komu zaoferuja te uslugi?

    Treść bez odbiorców (ze stałym łączem) już oferowały całe stada portali.

    P.s.
    Ahoy, garbarnio!

  • 237. Data: 2004-02-17 19:21:14
    Od: "ROBBO3" <r...@o...pl>

    > MANy też nie mają - poza p2p oczywiście.

    Nie mowi o MANach tylko calej reszcie polskiego internetu.

  • 238. Data: 2004-02-17 19:22:45
    Od: "ROBBO3" <r...@o...pl>

    > Od piątku Muł działa mi zdecydowanie lepiej. :-)

    Masz stale IP obiecuje zablokowac ci dostep do naszych zasobow na twoje
    wlasny zyczenie.

    Zapraszam ze swoim IP na priv.

  • 239. Data: 2004-02-17 19:25:48
    Od: "ROBBO3" <r...@o...pl>

    > Od pozostałych operatorów.

    Razem wzietych ?

    > No widzisz. Czyli powód jest. Skoro klienci chcą mieć dobry 'styk' z
    > Polpakiem, to operator powinien to klientom zapewnić.

    Bo pozostali operatorzy maja rozne cele. Zauwaz ze wszelkie WIXy to jest
    wlasnie
    cos co ma ograniczyc lacza do TPSA i mam nadzieje ze ta tendecje sie
    utrzyma.

    > I co z tego? Ma za to całe rzesze klientów.

    Tylko ze ci klienci sa malo warci dla contentu.

  • 240. Data: 2004-02-17 19:26:28
    Od: "ROBBO3" <r...@o...pl>

    > Gdybyś nadal miał problemy ze zrozumieniem - TPSA jest tutaj graczem
    > zdecydowanie większym. A Ci więksi operatorzy chcą utrzymywać z nią styki
    > (nie piszę teraz o POL-34)

    Bo nie potrafia sie dogadac miedzy soba.