  • Data: 2004-02-20 10:45:25
    Temat: Re: TPNET - POL34
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Żadna podobna zawierucha nie spotkała rynku "ostatniej mili Internetowej".
    > Cały czas zakopanie kabla do Kowalskiego kosztuje tyle samo albo i drożej.
    > W segmencie Tier-2 ceny więc spadają (w TPNET też) ale nie tak szybko.

    A mi sie wydaje ze mowimy o cenach za lacza miedzyoperatorskie a nie o
    zadnej ostatniej mili ?
    Chyba ze sadzisz ze kopiecie kable do MANow. Czy na Pieknej przciagniecie
    kabla z szafy do szafy
    stanowi jakis problem ? Bo firma X miala z tym powazne problemy. na Piekna
    ma swoj wlasny kabel i jakos rabatu nie widzialem stad i lacze do Polpak
    poszla do kosza mimo ze w tym samym miejscu jest do innego opreatora.