  • Data: 2004-02-20 21:10:43
    Temat: Re: TPNET - POL34
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nastał nam piękny 19 luty 2004 roku,
    kiedy to Yacho posłał(a) w świat wiadomość
    <c10t8f$367$2@nemesis.news.tpi.pl>

    > Wg mnie neo to jest najlepsze na co stac przecietnego endusera - to ze jest
    > to lacze tanie*
    Drogie!

    > nie znaczy ze tpsa moze zrobic 1 wielki intranet
    Wielkie amerykańskie sieci to takie intranety 100 mbps, a na zewnątrz to
    już (jak na amerykańskie warunki, oczywiście) słabiutko.
    Taki model się sprawdza za oceanem, czemu miałby nie sprawdzić się w
    Polsce?. TPNET, ze względu na liczbę abonentów może stać się takim
    intranetem.

    > szkoda ze linux nie jest bliski wiekszej ilosci osob
    > - zmusiloby to ich do myslenia i pozania choc w malym kawalku tego jak
    > dziala siec..
    Nie sądzę, że zmotoryzowany Kowalski cierpi z powodu niezrozumienia
    szczegółów konstrukcyjnych Toyoty z pięcioletnią gwarancją.
    Nie ma też pojęcia, jak działa telewizor, a programy ogląda codziennie.

    > Co do P2P - niedlugo wszystko co neostradowicze chca z p2p sciagac wyplynie
    > z tpnetu
    > Nie bedzie zrodel ukochanych filmow w tpnecie i co wtedy ? (w tej kwestii
    > wiem co mowia -
    > to nie potrwa dlugo - kwestia kilku miesiacy....
    A gdzie to zniknie?! Pojawi sie jakaś internetowa czarna dziura, czy co?
    "Intranet TPNET" działa rewelacyjnie, podobnie wyjścia na światowy
    Internet.

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,