  • Data: 2004-02-18 19:58:38
    Temat: Re: TPNET - POL34
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nastał nam piękny 18 luty 2004 roku,
    kiedy to Yacho posłał(a) w świat wiadomość
    <c0umh6$j3l$2@nemesis.news.tpi.pl>

    > Jak sie nie chce szukac to sie nie znajdzie - zainstaluj zamiast kradzonego
    > slodkiego WinXP
    ROTFL, musiała przyjśc pora na takie "argumenty".

    > jakiegos debiana - wpisz w konsoli apt-get upgrade .... patrz i placz ....
    Już wiem. Sto tysięcy neostradowiczów wpisuje co wieczór na konsoli apt-get
    upgrade i wyżywa się na 800 102102.

    > to ze twoj swiatopoglad zamyka sie na emule (sic!) nie znaczy ze problemu
    > nie ma....
    Użytkownikom Neo (jak i sieci kablowych, czy osiedlowych w których p2p
    stanowi zmorę) bliższy jest Muł, niż Debian.
    A jakby się uparli, to mają ftp.tpnet.pl.

    BTW, nie Debian a Red Hat.
    http://fedora.redhat.com/download/
    "Since the Red Hat FTP site can experience extremely high volume, you may
    have better success using a mirror site. Alternatively, you can join the
    torrent".

    Pora się obudzić ze snu zimowego.

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,