  • Data: 2004-02-18 08:07:56
    Temat: Re: TPNET - POL34
    Od: "Albert Kuzmicz" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Batalia nie rozchodzi się o komercyjne Allegro, czy inne serwisy, bo te
    już
    > się przeniosły do innych sieci, ale np. o ICP Net, którego abonenci
    ciskają
    > gromy w tamtejszym BOKu, że zostali odcięci od "polskiego internetu"
    >
    > --
    >
    > Janusz - Vahanara
    > Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,
    > a czy słońce wzejdzie, to już nie moja broszka...

    Szanowny Januszu batalia dotyczy glownie dostawcow contentu. Byc moze nie
    dotyczy to juz Allegro poniewaz podejrzewam, ze ta akurat firma przekroczyla
    juz mase krytyczna i jest w stanie ze swojej biezacej dzialalnosci pokryc
    szalone koszty dotarcia do indywidualnego klienta.

    Co do ICPNET to nigdy nie korzystalismy z lacza do TPNETu poprzez siec
    jakiegokolwiek MANa. Wspolpracujemy z POZMANem od wielu juz lat i wspolprace
    te bardzo sobie chwalimy. Jakosc uslug, ktore otrzymujemy jest bardzo
    wysoka. I moge tak powiedziec o wszystkich operatorach z ktorymi
    wspolpracujemy. Polaczenie do TPNETu mamy zestawione poprzez siec GTS, jest
    to dedykowany kanal z umowami SLA i gwarantowanymi parametrami. Jego
    wykorzystanie jest obecnie na poziomie 60% wykupionego pasma.
    Jestesmy firma dzialajaca jedynie na obszarze Wielkopolski , ale udalo nam
    sie stworzyc niekomercyjna oferte PWII dla uzytkownikow Internetu, ktorzy
    chca uruchomic wlasne uslugi nie majac odpowiedniej infrastruktury lub
    srodkow finansowych.Jedynym kryterium bezplatnego przyznania zasobow jest
    poziom przedstawionego projektu.
    Co do biur obslugi ICPNET to w istocie liczba abonentow jest obecnie calkiem
    spora, ale przyczyna tego nie sa jakiekolwiek problemy z TPSA, ale mozliwosc
    przejscia dla obecnych abonentow na pakiet do 4 razy szybszy od tego, z
    ktorego korzystali przy utrzymaniu tej samej wysokosci oplat.

    Co do TPNETu to strategia, ktora przyjeli, ktora dotyczy wspolpracy z innymi
    operatorami w kraju, jest strategia dziwna ( jak dla mnie ), ale spojna i
    klarowna. Mam nadzieje, ze dyskusja, ktora sie tutaj toczy i ktorej echa,
    jestem przekonany, docieraja do Zarzadu TPSA , wplynie na zmiane tej
    strategii w najblizszym czasie.

    Na zakonczenie mam jeszcze jedna propozycje. Niech kazdy kto reprezentuje
    jakakolwiek firme lub jest jej pracownikiem wpisuje to w swojej wypowiedzi.
    Pozwala to na ocene poziomu obiektywizmu i bezstronnosci .

    Pozdrawiam wszystkich - glownie uzytkownikow ICPNET :)

    Albert Kuzmicz
    / pracownik ICP, wypowiedz prywatna /