  • Data: 2004-02-18 09:10:31
    Temat: Re: TPNET - POL34
    Od: mlopaci <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Co do TPNETu to strategia, ktora przyjeli, ktora dotyczy wspolpracy z innymi
    > operatorami w kraju, jest strategia dziwna ( jak dla mnie ), ale spojna i
    > klarowna. Mam nadzieje, ze dyskusja, ktora sie tutaj toczy i ktorej echa,
    > jestem przekonany, docieraja do Zarzadu TPSA , wplynie na zmiane tej
    > strategii w najblizszym czasie.

    Jak bym siedzial po ich stronie to moze tez bym tak dzialal. W sytuacji
    slabego reguatora i majac dobrych prawnikow mozna sobie pozwolic na
    bezkarne wyrżniecie konkurencji dzialaniami które na wiekszosci rynkow w
    europie byłyby karane.
    Trudniej TPSA bedzie po 1 maja 2004, blokowanie ruchu krajowego na
    laczach miedzynarodowych (europejskich) moze byc uznane za ograniczanie
    konkurencji na wspolnym rynku. Z kary nalozonej przez instytujce
    europejskie trudniej bedzie sie wymigac.

    > Na zakonczenie mam jeszcze jedna propozycje. Niech kazdy kto reprezentuje
    > jakakolwiek firme lub jest jej pracownikiem wpisuje to w swojej wypowiedzi.
    > Pozwala to na ocene poziomu obiektywizmu i bezstronnosci .

    Tu sa sami swoi ;-)