  • Data: 2004-02-16 12:25:17
    Temat: Re: TPNET - POL34
    Od: "Marek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Bootmaker" <b...@d...it> napisal w wiadomosci
    news:c0q0ct$b9f$3@sunflower.man.poznan.pl...
> [...]
    UOKiK i
    > Wszystko sie zgadza, ale niech mi ktos przypomni ile kar nalozono a ile
    > zaplacila TPSA za praktyki monopolistyczne?

    Nalozono wiele. Dotychczas chyba nie zaplacila zadnej. Ale to nie znaczy, ze
    ten mechanizm zupelnie nie dziala - patrz np. utrzymywanie cen ISDN dla
    dotychczasowych abonentów, mozliwosc korzystania z NDS (popularnie prefiks)
    dla abonentów planu socjalnego (fakt - przyklady NTG) i troche innych
    drobnostek (ostatnia sprawa to 0700 - bardzo obiecujaca, choc na skutki
    decyzji trzeba poczekac). Moim zdaniem - nie lamentowac tylko dzialac (to
    uwaga dla prawników POL..., którzy powinni zabrac sie ostro do roboty - jest
    pole do popisu).

    --
    Pozdrawiam,
    Marek