  • Data: 2004-02-15 18:22:43
    Temat: Re: TPNET - POL34
    Od: Andrzej Karpinski <k...@f...xyz.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    [...]

    > Jeżeli wysyłasz tutaj ten list a by wzbudzić do Was współczucie, to
    > obawiam się, że pomyliłeś adres. Jeżeli natomiast aby poinformować
    > grupę, to obawiam się spóźniłeś, bo sądzę że większość osób zauważyła
    > już poprawę.

    Wybacz, ale sie nie zgodze. Uwazam, ze to w porzadku: kazda ze stron
    przedstawila swoje stanowisko, a fakt, ze sa one rozbiezne daje
    czytaczom mozliwosc wyciagniecia wnioskow samodzielnie. Mi sie bardzo
    podoba, ze nie pozostawiono internautow bez komentarza. Bez wzgledu
    na opinie jaka maja w tej sprawie (kazdy ma prawo do wlasnej).

    k.