  • Data: 2004-02-15 19:16:09
    Temat: Re: TPNET - POL34
    Od: Pawel Posiewala <p...@j...prz.rzeszow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Karpinski <k...@f...xyz.lublin.pl> wrote:
    > Wybacz, ale sie nie zgodze. Uwazam, ze to w porzadku: kazda ze stron
    > przedstawila swoje stanowisko, a fakt, ze sa one rozbiezne daje
    > czytaczom mozliwosc wyciagniecia wnioskow samodzielnie. Mi sie bardzo
    > podoba, ze nie pozostawiono internautow bez komentarza. Bez wzgledu
    > na opinie jaka maja w tej sprawie (kazdy ma prawo do wlasnej).
    Ależ ja nie mam zamiaru odbierać nikomu prawa do własnej opinii. Mnie
    tylko lekko poirytował płaczliwy ton listu, plus katastroficzna wizja
    przedstawiona w komunikacie na piku, w sytuacji, kiedy pierwszy raz od
    paru miesięcy, mogę normalnie dostać się na swoje konto w pracy.

    pozdrawiam,
    --
    Pawel Posiewala e-mail: p...@j...prz.rzeszow.pl
    ICQ#15070433 JID: p...@j...pawel.one.pl