  • Data: 2004-02-14 11:55:20
    Temat: Re: TPNET - POL34
    Od: "Adam_mb" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z adresow komercyjnych MANow ciagna bo na tych adresach stoją/stały
    > zasoby, które na tym zarabiały vide: o2.pl,tlen.pl,allegro.pl i wiele
    > wiele innych. A stały na tcyh adresach dlatego, że nikt w polsce nie
    > był w stanie sprzedać 100Mb/s po takiej zaniżonej cenie jak MANy.

    Przeciez w warunkach normalnej konkurencji, jaka mamy ;)
    TPSA mogla zaoferowac cene rzedu 2700 zl/10 mbps - i zadne allegro i inni
    providerzy do manow by sie nie chcieli podlaczac.

    TPSA mialaby wtedy siec uzytkownikow i dostawcow, a tak to jest to glownie
    siec end-userow.

    Jesli teraz mieszkajac w Krakowie, moge wreszcie z tepsy (dialup) _SZYBKO_
    polaczyc sie z www.krakow.pl, jagiellonka czy innymi miejskimi instytucjami,
    to dla mnie wreszcie jest to normalnosc (pierwszy raz od 8 lat). Jesli przez
    Niemcy jest lepiej i taniej, niz przez zawsze zapchany styk w Lodzi, to niech
    sobie leca pakiety szybsza trasa. Skoro lacza zagraniczne sa tansze niz
    "styki do firmy p.Kulczyka"... ;)

    --
    <xml:sig name="Adam" />