  • Data: 2004-02-14 11:11:02
    Temat: Re: TPNET - POL34
    Od: Tomasz Śląski <s...@d...kosza.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Motto:

    "Czaban dzwoni siódmy tydzień...."

    Konrad Plich wrote:

    > Informuję że dzisiaj o godz 16:10 sieci akademickie POL34 przekierowały
    > ruch z bezpośrednich łączy z siecią TPNET na łącza międzynarodowe.

    I bardzo dobrze, bo gorzej już być nie mogło. Wg mnie śladem POL-34 powinni
    pójść również inni operatorzy, od których zdzieracie w zbójecki sposób
    nienormalne pieniądze. Może wtedy, gdy zostalibyście sami z 200 tys.
    Nerwostrad i zerowym contentem w waszym intraneciku, do którego można się
    dostać tylko ze świata, komuś w koncu zaświeci się właściwa lampka.

    > Jest to
    > o tyle dziwne że nastąpiło to w trakcie negocjacji o zasadach uregulowania
    > statusu tych łączy.

    Taaaaak, jasne, natomist nie jest dziwne wymuszanie "negocjacji" za pomocą
    zakręcania kurka. Jeśli to są propozycje w podobnym stylu jak ostatnie ruchy
    z kanalizacją teletechniczną, to nie jest zupełnie dziwne, ze ktoś reaguje
    gwałtownie i wręcz alergicznie w odruchu obronnym. Gdyby ktoś w biały dzień
    przyszedł i próbował mnie ograbić - w najlepszym wypadku (żeby od razu nie
    zastrzelić) też pognałbym go gdzie pieprz rośnie.

    > Propozycje ze strony TP S.A. zawierały w szczególności
    > ofertę bezpłatnego wymieniania ruchu z sieciami akademickimi i
    > udostępnienia oddzielnych kanałów dla ruchu komercyjnego tak aby odciązyć
    > łącza dedykowane dla ruchu akademickiego i zapewnić lepszą jakośc połaczeń
    > z tymi sieciami.

    Ta, jaaasne, TPSA jak zawsze gotowa i układna do rozmów, w nienagannym
    garniturku i z uśmiechem nr 35 przyklejonym do mordki, jak zawsze biedna, ze
    nikt nie chce z nimi rozmawiac, a oni się tak starają, żeby teraz było
    normalnie, ucziwie itp. pierdolenie o Szopenie, jakiego sam miałem ostatnio
    okazję słuchać.

    --
    TOM TS635-RIPE
    Mój adres e-mail w nagłówku, wbrew pozorom, nie jest fałszywy.