  • 31. Data: 2006-10-26 19:27:10
    Temat: Re: TP obniża cenę Neostrady
    Od: Pink <P...@W...op.pl>

    Dnia 2006-10-26, o godzinie 20:28:40, użytkownik *futszaK* napisał(a) w
    wiadomości: <news:pan.2006.10.26.18.28.38.394838@post.pl>

    > o czym zaś ma świadczyć ciągle rosnąca liczba abonentów sieci
    > osiedlowych ???

    A ja zauważam odwrotną tendencję, zdecydowana większość moich znajomych już
    dawno przesiadła się na Neostradę.
    Zresztą tyczy to nie tylko znajomych, wystarczy poczytać grupę
    alt.pl.neostrada.

    > poprostu rynek jest chłonny, ludzie kupują komputery i podłaczają je
    > do Internetu

    To też.

    > ale znajomy o tym nie wie, nie jest ekspertem, nie zna się na
    > komputerach,

    A to pewnie nawet nie jest kwestia bycia ekspertem. Modemy na USB kosztują
    złotówkę, a ethernetowe jednak trochę więcej i stąd popularność tych
    pierwszych.

    > przyszedł do niego przedstawiciel osiedlówki, zamontował, podłaczył,
    > doradził, wziął za to pare groszy i zyskał stałego klienta

    Klienta, któremu w razie padnięcia łącza będzie wmawiał "awarie w tepsie".

    Pink

  • 32. Data: 2006-10-26 19:55:05
    Od: wer <b...@n...pl>

    Samotnik napisał(a):

    > No ale to nie wina &tp, ani neostrady, tylko jego modemu, komputera
    > lub lampki.
    >
    > Ja po kilku eksperymentach z różnymi osiedlówkami,
    > wifi-wannabe-providerami, płacę haracz tepsie, bo po prostu potrzebuję
    > zawsze i sprawnie działającego dostępu do Internetu. Nie interesują
    > mnie tłumaczenia, że nie działa, bo wszyscy wrócili ze szkoły.

    A TPSA zawsze dziala? Nie ma problemow z laczem nigdy?

    wer

  • 33. Data: 2006-10-26 21:55:49
    Od: Tomasz Paszkowski <t...@o...pl>

    W artykule <ehr3k0$gjt$1@news.supermedia.pl> wer napisał(a):

    > A TPSA zawsze dziala? Nie ma problemow z laczem nigdy?

    Ja korzystałem z Neostrady od samego początku (przeszedłem z SDI) i przez
    te wszystkie lata SDI + Neo moge z całą pewnością zaryzykować stwierdzenie, że
    bardziej stabilnej sieci dla End-usera nie ma (z pominięciem okresu słynnych
    routerów usługowych neostrady).

    --
    Asterisk + SS7, Cisco (ATM/BGP/FRAME-RELAY/PIX) - instalacja i konfiguracja

  • 34. Data: 2006-10-26 22:18:17
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <b...@n...pl> napisal(a):

    > A TPSA zawsze dziala? Nie ma problemow z laczem nigdy?

    U rodziców miałem dwa lata SDI i trzy lata Neostradę. Bywam tam
    często, NIGDY nie było problemów. Może kilka dni kiedy przez parę
    godzin nie działało, co jak na pięć lat jest niewiele. W moim
    mieszkaniu miałem dwa lata SDI i dwa lata Neostradę, również żadnych
    problemów. W międzyczasie różne epizody z osiedlówkami - tragedia.
    Sąsiedzi mają różne radiówki - tragedia. Co z tego, że płacą mniej.
    Mnie nie stać, żeby płacić mniej, potrzebuję stabilnego dostępu.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 35. Data: 2006-10-26 22:27:06
    Od: Piotr Suchowski <p...@t...wklej.moje.nazwisko.pl>

    Pink napisał(a):

    > Klienta, któremu w razie padnięcia łącza będzie wmawiał "awarie w tepsie".

    Wiesz, rynek trochę się zmienił, tacy 'providerzy' wymarli, bądź właśnie kończą swój
    wesoły żywot.
    Przynajmniej takie wnioski mogę wyciągnąć z obserwacji śląskiego rynku, a nieskromnie
    przyznam, że trochę go jednak znam.

    --
    ,,,
    (o o)

  • 36. Data: 2006-10-28 15:10:31
    Od: a...@b...veroxsystems.com (Verox)

    On Thu, 26 Oct 2006 16:43:20 +0200, Mateo napisał:
> [...]
    skarzyc, ze strony wolno chodza.
    neostradowicze ciagnacy p2p pornusy z moich adresacji,
    szybko czy wolno zupelnie mi powiewa.

    > hmmmm mowisz o swoim hostingu czy czym ?
    >
    > a potem piszesz o uryna-necie ...
    > czyzby udana samokrytyka ?

    jeśli uryna-net to ponad 1000 abonentów to samokrytyka.

    --
    begin 755 signature.exe
    [verox <at> a4 <dot> pl] vy 73! de SP9UOB