  • 21. Data: 2006-10-24 10:52:40
    Temat: Re: TP obniża cenę Neostrady
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Dnia Mon, 23 Oct 2006 20:25:34 +0000, Verox napisał(a):

    > Nie czepiam się Twojego Urynanetu, bo Cie nie znam, czepiam się wszystkich
    > stolarzy, piekarzy i rolników, którzy zaczęli handlować internetem bo wydaje
    > im się że to łatwe. Jak klient raz się zrazi do Józka z Markiem co mu ten
    > internet założyli i mają jedną komórke która non-stop jest wyłączona to więcej
    > nie pójdzie do niezależnego ISP tylko podpisze umowę z &fTP z lojalką na 3
    > lata. I &fTP doskonale o tym wie.

    ...tyle że ten mechanizm działa również w drugą strone. Ci którym
    skończyła się lojalka z &fTP również potrafią przejść do
    Józek&MarekNET, więc ten mechanizm jest dwukierunkowy..

    > Wiem, również DSL'e - czyli to do czego dopłacają Ci którzy kupują
    > ,,pełnowartościowe'' pasmo.

    jak to gadał kiedyś drozd-a, "jem te państwową bułke i nigdy nie wiem
    ile moge, więc jem pół, a drugie pół wyrzucam do takiego pojemnika co
    na klatce schodowej stoi, nie wiem to chyba państwo zabiera, ja cudzego
    nie chce..."

    Więc ja od dzisiaj będę zapuszczał sesje ściągania z ftp.tpnet.pl z
    prędkością 1 megabita (połowa mojej DSLki), nagrywał na płyty i
    wysyłał na Twardą.
    Ja też nie chce żeby ktoś do mnie dopłacał !!!

    :P

  • 22. Data: 2006-10-24 17:44:42
    Od: Pink <P...@W...op.pl>

    Dnia 2006-10-24, o godzinie 12:52:40, użytkownik *futszaK* napisał(a) w
    wiadomości: <news:pan.2006.10.24.10.52.38.789651@post.pl>

    To chyba tylko jacyś masochiści...

    Pink

  • 23. Data: 2006-10-25 20:40:06
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Dnia Tue, 24 Oct 2006 19:44:42 +0200, Pink napisał(a):

    > To chyba tylko jacyś masochiści...

    możesz uzasadnić ???

    ostatnio znajomy zrezygnował z neostrady na korzyść babolneta bo mu
    się USB wieszało jak włączał i wyłączał lampke a w babolnecie
    doprowadzili skrętke która się nie wiesza

  • 24. Data: 2006-10-26 14:14:36
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <f...@p...pl> napisal(a):
    > Dnia Tue, 24 Oct 2006 19:44:42 +0200, Pink napisa?(a):

    > mo?esz uzasadni? ???
    >
    > ostatnio znajomy zrezygnowa? z neostrady na korzy?? babolneta bo mu
    > si? USB wiesza?o jak w??cza? i wy??cza? lampke a w babolnecie
    > doprowadzili skr?tke która si? nie wiesza

    No ale to nie wina &tp, ani neostrady, tylko jego modemu, komputera
    lub lampki.

    Ja po kilku eksperymentach z różnymi osiedlówkami,
    wifi-wannabe-providerami, płacę haracz tepsie, bo po prostu potrzebuję
    zawsze i sprawnie działającego dostępu do Internetu. Nie interesują
    mnie tłumaczenia, że nie działa, bo wszyscy wrócili ze szkoły.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 25. Data: 2006-10-26 14:25:15
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Dnia Thu, 26 Oct 2006 14:14:36 +0000, Samotnik napisał(a):

    > No ale to nie wina &tp, ani neostrady, tylko jego modemu, komputera
    > lub lampki.

    Jak to nie wina &tp ?? dali badziewny modem na USB i wynikły z tego
    problemy, konkurencja stanęła na wysokości zadania, doprowadziła
    skrętke jak bozia przykazała i klient skorzystał

  • 26. Data: 2006-10-26 14:43:20
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    Verox napisał(a):
> [...]
    skarzyc, ze strony wolno chodza.
    ciagnacy p2p pornusy z moich adresacji,
    szybko czy wolno zupelnie mi powiewa.

    > Ja tam przycinam do 2 mega wszystkie ip neostrad. Ruch WYRAŹNIE spadł :-)

    hmmmm mowisz o swoim hostingu czy czym ?

    a potem piszesz o uryna-necie ...
    czyzby udana samokrytyka ?

    --
    Mateo

  • 27. Data: 2006-10-26 16:19:42
    Od: Pink <P...@W...op.pl>

    Dnia 2006-10-25, o godzinie 22:40:06, użytkownik *futszaK* napisał(a) w
    wiadomości: <news:pan.2006.10.25.20.40.05.718880@post.pl>

    > możesz uzasadnić ???

    A co tu uzasadniać.
    Większość wie jak działają łącza od małych dostawców internetu.
    A i ciągle rosnąca ilość abonentów Neostrady też o czymś świadczy.

    > ostatnio znajomy zrezygnował z neostrady na korzyść babolneta bo mu
    > się USB wieszało jak włączał i wyłączał lampke

    Znajomy powinien kupić modem ethernetowy.

    > a w babolnecie doprowadzili skrętke która się nie wiesza

    Jak w babolnecie zwiększy się dwukrotnie liczba użytkowników to jeszcze się
    przeprosi z TPSA...

    Pink

  • 28. Data: 2006-10-26 17:04:58
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <f...@p...pl> napisal(a):
    > Dnia Thu, 26 Oct 2006 14:14:36 +0000, Samotnik napisa?(a):

    > Jak to nie wina &tp ?? dali badziewny modem na USB i wynik?y z tego
    > problemy, konkurencja stan??a na wysoko?ci zadania, doprowadzi?a
    > skr?tke jak bozia przykaza?a i klient skorzysta?

    Ale przecież nikt nie zmusza do korzystania z modemu USB. Ja mam
    neostradę i o dziwo też mam "skrętkę, jak bozia przykazała".

  • 29. Data: 2006-10-26 18:28:40
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Dnia Thu, 26 Oct 2006 18:19:42 +0200, Pink napisał(a):

    > A co tu uzasadniać.
    > Większość wie jak działają łącza od małych dostawców internetu.
    > A i ciągle rosnąca ilość abonentów Neostrady też o czymś świadczy.

    o czym zaś ma świadczyć ciągle rosnąca liczba abonentów sieci
    osiedlowych ???

    poprostu rynek jest chłonny, ludzie kupują komputery i podłaczają je
    do Internetu

    > Znajomy powinien kupić modem ethernetowy.

    ale znajomy o tym nie wie, nie jest ekspertem, nie zna się na
    komputerach, przyszedł do niego przedstawiciel osiedlówki, zamontował,
    podłaczył, doradził, wziął za to pare groszy i zyskał stałego klienta

    > Jak w babolnecie zwiększy się dwukrotnie liczba użytkowników to
    > jeszcze się przeprosi z TPSA...

    w moim babolnecie w ciągu 5 miesięcy liczba klientów zwiększyła się
    czterokrotnie, podobnie jak szybkość łącza w świat
    teraz łącza są na tyle tanie że można sobie na to pozwolić, byleby
    pilnować sieci czego niektórzy nie robią

  • 30. Data: 2006-10-26 18:48:03
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 26.10.2006 futszaK <f...@p...pl> napisał/a:
    > o czym za? ma ?wiadczy? ci?gle rosn?ca liczba abonentów sieci
    > osiedlowych ???

    Coz, predzej czy pozniej, rynek osiedlowek zacznie sie konsolidowac
    i oferowac uslugi typu e-wro.pl. Na zachodzie i w Azji uslugi DSL
    sa powoli wypierane przez FTTH. Ciekawe przyklady dzialajacych wdrozen
    masz chociazby w Wikipedii: http://en.wikipedia.org/wiki/FTTH

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *