  • Data: 2006-10-26 22:18:17
    Temat: Re: TP obniża cenę Neostrady
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <b...@n...pl> napisal(a):

    > A TPSA zawsze dziala? Nie ma problemow z laczem nigdy?

    U rodziców miałem dwa lata SDI i trzy lata Neostradę. Bywam tam
    często, NIGDY nie było problemów. Może kilka dni kiedy przez parę
    godzin nie działało, co jak na pięć lat jest niewiele. W moim
    mieszkaniu miałem dwa lata SDI i dwa lata Neostradę, również żadnych
    problemów. W międzyczasie różne epizody z osiedlówkami - tragedia.
    Sąsiedzi mają różne radiówki - tragedia. Co z tego, że płacą mniej.
    Mnie nie stać, żeby płacić mniej, potrzebuję stabilnego dostępu.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/