  • Data: 2006-10-26 19:27:10
    Temat: Re: TP obniża cenę Neostrady
    Od: Pink <P...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2006-10-26, o godzinie 20:28:40, użytkownik *futszaK* napisał(a) w
    wiadomości: <news:pan.2006.10.26.18.28.38.394838@post.pl>

    > o czym zaś ma świadczyć ciągle rosnąca liczba abonentów sieci
    > osiedlowych ???

    A ja zauważam odwrotną tendencję, zdecydowana większość moich znajomych już
    dawno przesiadła się na Neostradę.
    Zresztą tyczy to nie tylko znajomych, wystarczy poczytać grupę
    alt.pl.neostrada.

    > poprostu rynek jest chłonny, ludzie kupują komputery i podłaczają je
    > do Internetu

    To też.

    > ale znajomy o tym nie wie, nie jest ekspertem, nie zna się na
    > komputerach,

    A to pewnie nawet nie jest kwestia bycia ekspertem. Modemy na USB kosztują
    złotówkę, a ethernetowe jednak trochę więcej i stąd popularność tych
    pierwszych.

    > przyszedł do niego przedstawiciel osiedlówki, zamontował, podłaczył,
    > doradził, wziął za to pare groszy i zyskał stałego klienta

    Klienta, któremu w razie padnięcia łącza będzie wmawiał "awarie w tepsie".

    Pink