  • Data: 2006-10-18 06:04:48
    Temat: Re: TP obniża cenę Neostrady
    Od: wer <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafal.Doroszkiewicz napisał(a):

    > No dobra, a w czym przeszkadza Wam wyciąganie kasy od klientów w podobny
    > sposób?

    Nie podoba mi sie procent uzytkownikow neostrady, bo placimy za kazdy
    1Mbit/s lacza do tpsa 10 razy wiecej niz do innych polskich operatorow.
    Niestety ssacze sa w sieci tpsa, a tpsa stosuje chore stawki na
    polaczenie z ich siecia. Lacze na swiat jest ponad 2 razy tansze niz do
    naszego dominujacego operatora. Moge pchnac niby dane laczem swiatowym
    do osob w TPSA ale pytanie czy operator bedzie sie stosowal do nakazow
    UKE i nie bedzie degradowal ruchu? Poza tym szybko ich bramka na swiat
    moze zostac zapchana i klienci beda sie skarzyc, ze strony wolno chodza.
    Ostatnie informacje wskazuja, ze juz sporo firm pcha ruch przez lacza
    swiatowe do TPSA, bo opentransit jest zapchany.

    Zreszta zrobila sie ciekawa sytuacja, beda musieli cos zrobic, tylko nie
    wiadomo co, po cichu degradowac ruch, zwiekszyc przepustowosc na swiat
    (malo prawdopodobne) lub obnizyc ceny laczy krajowych do siebie.
    Ostatnie posuniecie z podwyzszeniem ceny dzierzawy moze oznaczac zmiany
    w strukturze cen za uslugi, na jednym wiecej zarabiaja na innym
    zmniejsza swoja marze, ale trzeba poczekac.

    wer