  • Data: 2006-10-18 23:28:53
    Temat: Re: Re: TP obniża cenę Neostrady
    Od: futszaK <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 17 Oct 2006 15:30:47 +0200, Andrzej napisał(a):

    > Dziwisz się, że chcą wyciągnąć jak najwięcej kasy od klietów?

    ja tam się ciesze, bo najpierw jeden z drugim zapomni rozłaczyć modemu,
    przyjdzie mu megarachunek, potem polecą do gazety i w świadomości
    statystycznego odbiorcy pojawi się czerwona lampka z napisem "nie
    kupuj neostrady bo Ci przyjdzie kosmiczny rachunek"

    oczywiście scenariusz który opisałem wyżej nastąpi w przyszlym roku,
    a premie za ten rok jogurty dostaną większą bo wymyślili genialną
    usługe "neostrada za 20zł" która pewnie się sprzeda