    From: Andrzej Karpinski <k...@j...zechcesz.to.znajdziesz>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: TP nie lubi GIMPa czy co?
    Date: Fri, 9 Jan 2009 22:16:53 +0100
    <gk1r6c$bi2$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <m...@m...localdomain>
    <gk373j$8ks$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <j...@a...sgh.waw.pl>
    <1...@l...localdomain>
    <4967a94a$0$29379$f69f905@mamut2.aster.pl>

    > Polityka TPSA przypomina mi taką sytuację: Podchodzi gość do budki
    > telefonicznej i dzwoni gdzieś tam informująć że jest podłożona bomba.
    > Dzielne chłopaki z TPSA szybko namierzają skąd był wykonany telefon, a
    > następnie jadą i odcinają linie telefoniczną od danej budki.

    Tylko, ze zapomniales dodac, ze gosc z budki podchodzi do niej co 3
    minuty, i dzwoni na zmiane na milicje, straz, pogotowie, radio maryja i
    nie wiem co jeszcze siejac istotny zamet. Mimo to brak jest reakcji
    jakichkolwiek wladz. Zas milicja (ircoperatorzy) powiadomiona o takim
    fakcie stwierdza, ze wlasciwie to nie ich sprawa. Sadze, ze w takiej
    sytuacji po 2-3 dniach TP odcielaby taka budke liczac, ze skargi
    mieszkancow na brak budki sklonia np milicje do dzialania. Co wiecej,
    uznalbym to za bardzo normalne.

    k.