  • Data: 2009-01-10 08:30:11
    Temat: Re: TP nie lubi GIMPa czy co?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Karpinski napisał(a):

    > Tylko, ze zapomniales dodac, ze gosc z budki podchodzi do niej co 3=20
    > minuty, i dzwoni na zmiane na milicje, straz, pogotowie, radio maryja i=20
    > nie wiem co jeszcze siejac istotny zamet.

    Zupełnie nie tak :) Analogia jest nie trafiona. W rzeczywistości ładunki
    są już podłożone w tych wszystkich instytucjach a ich zapalniki
    wyposażone są w moduł, który co jakiś czas wydzwania do tej budki żeby
    się dowiedzieć czy już odpalać... Odcięcie takiej budki ma sens - o ile
    to będzie tylko cześcią operacji rozbrojenia ładunków. Chodzi mi o to,
    że na odcinaniu budek nie można się zatrzymać bo w końcu dojdziemy di
    takiej sytuacji, że wszystkie budki będą odcięte a o ładunki bęzie się
    można potykać...

    j.

    --
    Orle pióra, kaczy chód,