  • Data: 2009-01-02 16:52:35
    Temat: Re: TP nie lubi GIMPa czy co?
    Od: D...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 2 Sty, 16:14, Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Duze telekomy w rozwinietych krajach Unii Europejskiej powycinaly 25
    > bez mrugniecia okiem.
    >
    > Podobnie jak _wszyscy_ powycinali klientom smtp bez uwierzytelnienia i
    > jakos ani sie swiat nie zawalil, ani klientow nie ubylo.
    >
    >   MJ

    POowycinac jedne port z danego IP to ok może jakoś przełknę ale jak
    blokują cały serwis to sorki ale to zajerzdza cenzurą oczywiście jak
    będzie to w regulaminie podczas podpisywania umowy to się musze na to
    zgodzić albo nie brać usługi a tutaj z dnia na dzień. Kto mi zwróci za
    abonament na serwerze który jest przyblokowany ? Jakieś reguły musza
    być