eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipTP nie lubi GIMPa czy co?Re: TP nie lubi GIMPa czy co?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!ne
    ws.nask.pl!news.nask.org.pl!uw.edu.pl!not-for-mail
    From: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: TP nie lubi GIMPa czy co?
    Date: Fri, 02 Jan 2009 16:14:10 +0100
    Organization: Warsaw University, Physics Department
    Lines: 27
    Message-ID: <2...@c...fuw.edu.pl>
    References: <2...@c...fuw.edu.pl> <gj92hi$l57$1@cougar.axelspringer.pl>
    <2...@c...fuw.edu.pl>
    <nphlz8jnbhgb$.dlg@falcon.sloth.hell.pl>
    <2...@c...fuw.edu.pl>
    <1...@f...sloth.hell.pl>
    <2...@c...fuw.edu.pl> <gjds3q$gci$2@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <m...@m...localdomain>
    <gjjlg7$rii$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <m...@m...localdomain>
    <gjl9j8$fmp$2@portraits.wsisiz.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: ccfs1.fuw.edu.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: h1.uw.edu.pl 1230909251 17386 193.0.81.21 (2 Jan 2009 15:14:11 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...uw.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: 2 Jan 2009 15:14:11 GMT
    User-Agent: Gnus/5.1002 (Gnus v5.10.2) Emacs/21.3 (usg-unix-v)
    Cancel-Lock: sha1:dyKqUETNsZJVcZWzKTv59aPjnj0=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:88108
    [ ukryj nagłówki ]

    Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net> writes:

    >> Rozwiazanie z wycieciem (domyslnym, tak jak to robia z innymi
    >> uslugami) tcp/25 jest rozwiazaniem poprawnym technicznie, i to
    >> jedynym. Ale niestety nie jest poprawne politycznie, jak widac.
    >
    > Wcale nie neguje rozwiązania wycinania portu 25, ale podejrzewam, że
    > najpierw trzeba byłoby zmienić regulamin, aby nie było podstaw, do reklamacji,
    > odwołań do UKE itp. Z doświadczenia wiem (z pracy u innego nie małego
    > operatora), że włączenie portu 25, odbywa się jeszcze szybciej, niż
    > jego wyciananie. Bardzo szybko niezadowolony klient, jest w stanie poruszyć
    > wszystkie mozliwe szczeble eskalacji, a wtedy technika ma już niespecjalnie
    > dużo do powiedzenia.
    >
    >> Podejrzewam ze to sie zreszta zmieni, bo walka z nieistotnymi
    >> cechami problemu na pewno samego problemu nie pokona. Tylko dlaczego
    >> oni nie moga tego zrobic od razu dobrze to nie mam pojecia.
    >
    > Popracuj w dużym telekomie, to będziesz wiedział.

    Duze telekomy w rozwinietych krajach Unii Europejskiej powycinaly 25
    bez mrugniecia okiem.

    Podobnie jak _wszyscy_ powycinali klientom smtp bez uwierzytelnienia i
    jakos ani sie swiat nie zawalil, ani klientow nie ubylo.

    MJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: