eGospodarka.plGrupypl.internet.polipTP SA zmniejszyła dostępność do sieci uniwersyteckich (Gazeta Wyborcza) › Re: TP SA zmniejszy+AUI-a dost+ARk-pno+ALYBBw- do sieci uniwersyteckich (Gazeta Wyborcza)
  • From: Ryszard Rączkowski <w...@p...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: TP SA zmniejszy+AUI-a dost+ARk-pno+ALYBBw- do sieci uniwersyteckich
    (Gazeta Wyborcza)
    Date: Wed, 28 Jan 2004 23:25:26 +0100

    Użytkownik "RusH" <r...@k...pulse.pdi.net> napisał:

    > ROOFL, zalamujesz mnie, p2p to takrze Voip, konferencje Video,
    > przesylanie plikow przez gg/icq itd, servery gier sieciowych tez sie
    > nie licza

    Nie przejmuj się, futszaK na nawyki adminowania _bardzo_ osiedlową siecią.
    Klient mało płaci, ciągle mu za drogo, ale więcej chce, kapujesz? ;-))

    > czesto siedze u znajomego asterowicza i patrze skad ssie na DC,
    > zagranicy tam niet

    Na Direct Connectie, zgadza się!
    To jest system p2p zdecentralizowany, podzielony na huby, pomiędzy którymi
    nie ma wymiany danych, zatem jeśli Twój znajomy siedzi na polskim hubie, to
    faktycznie cudzoziemców będzie mało. Swego czasu zdarzało mi się posiedzieć
    na hubasz szwedzkich i fińskich, a to ze względu na kosmiczne transfery
    (ograniczane wyłącznie przepustowością MOJEGO łącza 512/128). Logicznym
    jest, iż tam Polaków nie było.

    Już na takim WinMXie ssie od Ciebie cały świat.

    > wytlumacz to, bo zapowiada sie ciekawa teoria :) Bramka zniknie i
    > ruchu NIE bedzie

    Słuchaj, jest możliwe, że tespie zwisa ten styk. Dla TP ważniejszy jest
    GTS, Crowley czy Energis, oni płacą więcej i świadczą usługi poważniejszym
    (czyt. zamożniejszym) klientom, niż akademicki MAN.
    Z resztą POZMAN, ze względu na istniejący status quo z Tepsą (czyt. niskiej
    ceny), był sielanką i wiele dużych firm na manie siedziało. I to się
    skończyło....

    --

    Rico.