  • Data: 2006-05-06 10:33:09
    Temat: Re: TP SA - niekompetentni amatorzy
    Od: VoMi7 <v...@n...cpr.altanet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarek Marciniak wrote:

    > Moi znajomi ponad miesiac temu wypowiedzieli umowe na ISDN, minal miesiac i
    > nikt nie przyszedl zdjac NT-eka, na dodatek telefon nadal dziala tyle tylko
    > ze szanowna Tepsa zafundowala znajomym preselekcje do Netii :-)))

    Ja od 2 miesięcy czekam aby zabrali ode mnie wreszcie Modem od iDSL'a.
    Raz zadzwonił koleś z tpsa aby sie dowiedzieć gdzie można go odebrać bo
    przenosiłem linie telefoniczna pod inny adres. Obiecał ze firma
    zewnętrzna do mnie sie odezwie niebawem. I czekam i czekam. Modem
    wrzuciłem juz na strych i niech tam sie kurzy ciekawe czy kiedyś sie im
    o nim przypomni.

    Pozdro.

    VoMi7