  • 21. Data: 2009-04-20 14:43:29
    Temat: Re: (TP) Niechcemiś nie tylko w TP
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    R napisało:

    > Naprawdę myślicie, że monter będzie chciał się bawić w takie
    > rzeczy, omijając wszystkie procedury?
    > Mało, że może stracić pracę, to kopiowanie kart sim może zostać
    > potraktowane jako przestępstwo.

    A kto twierdzi, że monter ma coś kopiować? Chyba by nie umiał.
    To montera trzeba flaszować, nie kartę. Jak się go odpowiednio
    zmotywuje, to uruchomi właściwą procedurę i karta się znajdzie.
    No może przesadziłem, że pół litra wystarczy, ale dwie flaszki
    powinny być w sam raz.

    --
    Jarek

  • 22. Data: 2009-04-20 14:57:09
    Od: "R" <n...@n...pl>

    > Jak się go odpowiednio
    > zmotywuje, to uruchomi właściwą procedurę i karta się znajdzie.

    Monter ma do załatwienia określoną ilość zleceń w ściśle określonym czasie
    (narzuconym przez UKE). Czasem lepiej dać BMT niż psuć wskaźniki.
    Czy to tak trudno zrozumieć, że w firmie realizującej zlecenia nikt nie
    będzie rozczulał się nad indywidualnym, skomplikowanym przypadkiem?
    R.

  • 23. Data: 2009-04-20 15:14:39
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    R napisało:

    > Monter ma do załatwienia określoną ilość zleceń w ściśle określonym czasie
    > (narzuconym przez UKE). Czasem lepiej dać BMT niż psuć wskaźniki.

    UKE narzuca warunki nie monterowi, lecz firmie. Odpowiedzialność za
    rzekome BMT też nie spada na niego. Dlatego, jeśli komuś coś się udało
    szybko załatwić w TPSA, to zazwyczaj przez flaszowanie montera.

    > Czy to tak trudno zrozumieć, że w firmie realizującej zlecenia nikt nie
    > będzie rozczulał się nad indywidualnym, skomplikowanym przypadkiem?

    Akurat to zrozumieć można bardzo łatwo i szybko. Wie o tym, każdy, kto
    choć przez chwilę był "indywidualnym przypadkiem" dla tej firmy. Czyli
    zapewne zdecydowana większość tutaj piszących.

    --
    Jarek

  • 24. Data: 2009-04-21 10:03:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "R" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Ale widocznie to się nie opłaca, skoro nie chce budować
    > infrastruktury dla innych operatorów.
    > A dlaczego Dialog czy Netia nie inwestują? - Bo lepiej
    > pasożytować na TP.

    Dialog zainwestowal - calkiem spora ilosc telefonow zainstalowal w
    poprzednich latach na Dolnym Slasku.

    Tyle ze badzmy realistami - zaden nowy operator nie da rady
    zbudowac nowej sieci dla nielicznych i rozproszonych klientow.
    Chyba ze przez radio.

    A tak swoja droga to stawka ustalona przez UKE zawiera chyba zysk
    dla TPsa w granicach przyzwoitosci ?
    Czy po prostu skorzystali ze wiekszosc juz dawno zamortyzowana ?

    J.

  • 25. Data: 2009-04-21 12:18:04
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > A tak swoja droga to stawka ustalona przez UKE zawiera chyba zysk
    > dla TPsa w granicach przyzwoitosci ?
    > Czy po prostu skorzystali ze wiekszosc juz dawno zamortyzowana ?

    Stawka za udostepnianie łącza zapewne uwzględnia to, że większość łącz
    jest zamortyzowana...

    Ale za przyłączanie nowych abonentów, właśnie takich wsiowych, należy
    się dotacja. Tylko że UKE dotację wstrzymuje, argumentując, że
    ampersand nie wykazał, że faktycznie te wydatki poniósł. Jeśli opisana
    historia jest regułą (czyli że się nowych łącz nie zakłada) to
    faktycznie dotacja się nie należy.

    MJ

  • 26. Data: 2009-04-22 08:19:47
    Temat: Re: (TP) Niechcemiś
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > To zarzadzenie to jakies tajne/poufne czy UKE o tym wie ?
    >
    > J.

    Już nie tajne.
    http://www.telepolis.pl/news.php?id=14613

    wiatrak

  • 27. Data: 2009-04-22 09:41:50
    Od: " ja" <s...@g...pl>

    > Ale widocznie to się nie opłaca,

    A to może obniżyć cenę abonamentu i klienci nie spieprzą do innych, podobnie
    z interentem.
    Kilenci uciekają bo w TP drożyzna jak cholera a nie dlatego,że inni są
    "ladniejsi"
    W/G mnie to jest jedyna przyczyna a TP jak ta głupia małpiatka udaje,ze nie
    wie o co chodzi. Skoro nie wie o co chodzi to niech ją rozpied**la na
    strzępy i będzie lepiej.

    > A dlaczego Dialog czy Netia nie inwestują? - Bo lepiej pasożytować na TP.
    odpowiedź wyżej. Oni nie pasozytują, oni wykorzystuja debilizm TP

  • 28. Data: 2009-04-22 10:17:03
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Skoro wolą płacić komuś 50PLN (ta kwota to uproszczenie - teraz będę
    > wszystkim znajomym nie mającym starego przyłącza po dawnym telefonie,
    > doradzał zlożenie wniosku o telefon i wybranie najdroższego planu
    > taryfowego) niż brać od niego tę lub większą sumę to trudno.

    jak to wlasciwie jest z tym odszkodowaniem ?
    jakie warunki trzeba spelnic ? osoba fizyczna/prawna ma znaczenie ?
    tylko jedna linia na podmiot czy wiecej ?

  • 29. Data: 2009-04-22 10:35:05
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl>

    > jak to wlasciwie jest z tym odszkodowaniem ?
    > jakie warunki trzeba spelnic ? osoba fizyczna/prawna ma znaczenie ?
    > tylko jedna linia na podmiot czy wiecej ?

    Może być osoba fizyczna i inna.
    Na takową osobę odszkodowanie jest wypłacane tylko w przypadku, gdy nie ma
    nigdzie indziej ten podmiot telefonu w TP (czyli tylko jedna linia).
    Aby otrzymywać odszkodowanie (i może być większe niż 50 PLN - przepisy ZTCP
    mówią o równowartości miesiecznej opłaty abonamentowej więc przy
    podpisywaniu umowy opłaca się wybrać najdroższy abonament a w razie
    założenia telefonu plan taryfowy można zmniejszyć), należy złożyć zamówienie
    na ANALOGOWĄ linię telefoniczną. Po 30 dniach maksymalnie (ZTCP tyle ma TP)
    należy podpisać umowę i odczekać 18 miesięcy.
    Po tym czasie na konto podmiotu (czyw innej uzgodnionej formie) TP ma
    wypłacać równowartość miesiecznej opłaty abonamentowej za wybrany plan
    taryfowy.
    vari

  • 30. Data: 2009-04-23 13:03:48
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Nie zartuj, miałem socjalny na działalność :-)
    JaC

    -----