  • 1. Data: 2010-03-04 11:42:16
    Temat: TNK - infolinia
    Od: a...@p...pl

    TNK Infolinia: 703102502

    mam voip z freeconet i nie moge sie dodzwonic na ten numer. Dostaje
    komunikat w kilku jezykach, ze nie mozna sie dodzwonic na ten numer.
    Ktos dzwonil moze na ten tuner i moze potwierdzic poprawnosc?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2010-03-04 13:43:05
    Temat: Re: TNK - infolinia
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl>

> [...]
    > komunikat w kilku jezykach, ze nie mozna sie dodzwonic na ten numer.
    > Ktos dzwonil moze na ten tuner i moze potwierdzic poprawnosc?

    zadzwon na tel komórkowy *71 81 91

    ja tez chcialem sie dodzwonic na stacjonarny aby aktywowac karte i nie
    moglem
    na ten co podalem mialem pol od razu a aktywacja trwala moze z 10 min :)

    Arek.

  • 3. Data: 2010-03-04 22:29:39
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 4 Mar 2010 14:43:05 +0100, "Arek" <a...@a...2a.pl> wrote:

    >zadzwon na tel komórkowy *71 81 91
    >
    >ja tez chcialem sie dodzwonic na stacjonarny aby aktywowac karte i nie
    >moglem
    >na ten co podalem mialem pol od razu a aktywacja trwala moze z 10 min :)

    a ile trwala rozmowa? Bo z komorki na ten numer to skasowali cie
    pewnie po 1 zl/min.

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2010-03-05 06:11:04
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    a...@p...pl pisze:

    > a ile trwala rozmowa? Bo z komorki na ten numer to skasowali cie
    > pewnie po 1 zl/min.

    czy nie masz netu? wybacz, ale to chyba już rzadkość, a przez sieć
    to chwila.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion

  • 5. Data: 2010-03-05 11:04:55
    Od: "Arek" <a...@a...2a.pl>

    > a ile trwala rozmowa? Bo z komorki na ten numer to skasowali cie
    > pewnie po 1 zl/min.
    > --
    > ThinkXtra

    cała mrozmowa trwała 4.05 min
    zestaw + koszt rozmowy z konsultantem chyba to nie wygórowana cena
    oglądanie 5-ciu kodowanych kanałów + kilka polsko języcznych FTA po okresie
    3-ch miesięcy za free
    a tylko kupiłem ten zestaw dla Mamy dla kanału TVN
    ważności oferty deo 2016 roku

    Arek.