  • 1. Data: 2014-02-28 23:15:26
    Temat: TMobile ... twoja przeglądarka nie jest obsługiwana
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    "Uwaga!

    Twoja przeglądarka nie jest obsługiwana.
    Uaktualnij przeglądarke do nowszej wersji w korzystaj
    z nowoczesnych rozwiązań internetowych. "

  • 2. Data: 2014-03-05 11:53:30
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-02-28 23:15, John Kołalsky pisze:
    > "Uwaga!
    >
    > Twoja przeglądarka nie jest obsługiwana.
    > Uaktualnij przeglądarke do nowszej wersji w korzystaj
    > z nowoczesnych rozwiązań internetowych. "

    To nie ma nic wspólnego z siecią. Obecnie w żadnej androidowskiej
    "Operze" nie otworzy np. Google Groups, bez względu na to jakiej sieci
    by się było użytkownikiem.

  • 3. Data: 2014-03-05 12:26:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 05 Mar 2014 11:53:30 +0100 osobnik zwany Trybun
    napisał:

    > To nie ma nic wspólnego z siecią. Obecnie w żadnej androidowskiej
    > "Operze" nie otworzy np. Google Groups, bez względu na to jakiej sieci
    > by się było użytkownikiem.

    dobrze, że mój telefon o tym nie wie i otwiera :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2014-03-05 14:51:34
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-03-05 12:26, masti pisze:

    > Twoja przeglądarka nie jest obsługiwana. Uaktualnij przeglądarke do
    > nowszej wersji w korzystaj z nowoczesnych rozwiązań internetowych. "
    > dobrze, że mój telefon o tym nie wie i otwiera :)

    Bo nie w telefonie leży problem, a w przeglądarce.

  • 5. Data: 2014-03-05 15:00:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 05 Mar 2014 14:51:34 +0100 osobnik zwany Trybun
    napisał:

    > Bo nie w telefonie leży problem, a w przeglądarce.

    problem lezy w Tobie. Nie w mojej Operze.

  • 6. Data: 2014-03-07 11:22:05
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-03-05 15:00, masti pisze:

    > problem lezy w Tobie. Nie w mojej Operze.

    Jednak leżał w Operze. Teraz już jest wszystko w porządku - Google
    Groups wyświetla się. Nie wiadomo co było przyczyną, problem ustąpił
    samoistnie, zarówno na tablecie jak i w telefonach.

  • 7. Data: 2014-03-07 11:23:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    to skąd wiesz, ze w Operze?

  • 8. Data: 2014-03-07 11:47:03
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-03-07 11:23, masti pisze:

    > to skąd wiesz, ze w Operze?

    To tylko takie luźne przypuszczenie. W pozostałych przeglądarkach -
    Firefox, Delfin czy Chrome nie było problemów z wyświetlaniem GG.