  • 1. Data: 2012-10-10 02:11:37
    Temat: TME i kody kreskowe
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Czy ktoś wie, jakiego typu kod kreskowy stosuje TME na swoich opakowaniach ?
    Bo chciałbym sobie wreszcie zrobić jakąś formę magazynu, i wykorzystywać
    te ich kody właśnie.

    A w tym celu muszę sobie zanabyć jakiś czytnik - no ale właśnie, żeby
    się potem nie okazało, że TME stosuje jakiś wynalazek, i mi nie przeczyta :)

  • 2. Data: 2012-10-10 04:04:06
    Temat: Re: TME i kody kreskowe
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On 10 Paź, 02:13, sundayman <s...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > się potem nie okazało, że TME stosuje jakiś wynalazek, i mi nie przeczyta :)

    Nie prościej zapytać o to bezpośrednio w TME? To chyba żadna
    tajemnica..

  • 3. Data: 2012-10-10 08:36:45
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    sundayman <s...@p...onet.pl> wrote:

    > A w tym celu muszę sobie zanabyć jakiś czytnik - no ale właśnie, żeby
    > się potem nie okazało, że TME stosuje jakiś wynalazek, i mi nie przeczyta :)

    Jak masz jakiś telefon z Androidem to ściągnij czytnik kodów kreskowych (np.
    Barcode Scanner) i zeskanuj kod, pojawi ci się typ.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 4. Data: 2012-10-10 10:43:29
    Od: Dondu <m...@g...com>

    Spróbuj tego: http://www.onlinebarcodereader.com/

  • 5. Data: 2012-10-10 10:44:54
    Od: Dondu <m...@g...com>

    Spróbuj tego: http://www.onlinebarcodereader.com/

    ---
    Mikrokontrolery - Jak zacząć?
    http://mikrokontrolery.blogspot.com/

  • 6. Data: 2012-10-11 00:57:53
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-10 10:43, Dondu pisze:
    > Spróbuj tego: http://www.onlinebarcodereader.com/

    Ok, spróbowałem :)

    format CODE_128
    type TEXT

    Gorzej, że ctzw te kody nie są takie same dla tego samego asortymentu.
    Czyli np. dwie torebki z tym samym dynksem mają różne kody.

  • 7. Data: 2012-10-11 08:20:51
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    sundayman <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Gorzej, że ctzw te kody nie są takie same dla tego samego asortymentu.
    > Czyli np. dwie torebki z tym samym dynksem mają różne kody.

    Pokaż te kody, może jest jakaś część wspólna.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 8. Data: 2012-10-11 20:58:39
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Nie uzależniaj się tak od innych, cokolwiek zmienią i masz nieplanowany
    bałagan w magazynie!

    Miłego.
    Irek.N.

  • 9. Data: 2012-10-13 01:25:19
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-10-11 20:58, Irek N. pisze:> Nie uzależniaj się tak od
    innych, cokolwiek zmienią i masz nieplanowany
    > bałagan w magazynie!

    To jest słuszność oczywiście, ale...
    Nawet jak TME z dnia na dzień się zamknie, to to co mam "na magazynie",
    w ichnich opakowaniach, to zostanie w nich przecież.
    Mam też rzeczy z różnych innych firm, i oni używają zapewne innych
    kodów, ale z TME najwięcej i stąd pytanie.

    Bo jak mi czytnik nie odczyta czegoś tam, to pół biedy, a z TME mam 95%,
    więc kasa na czytnik byłaby wyrzucona.

    Zabawa we własne kody na razie nie ma sensu, bo magazyn aż taki wielki
    nie jest - tak na oko to kilkaset typów - parę średnich pudełek z
    torebeczkami. Chodzi mi jednak o to , żeby jakoś panować nad ilościami,
    bo zdarza się , że kupuję coś , a potem się okazuje że już mam toto.

  • 10. Data: 2012-10-13 03:21:33
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 13.10.2012 01:25, sundayman wrote:
> [...]
    > Mam też rzeczy z różnych innych firm, i oni używają zapewne innych
    > kodów, ale z TME najwięcej i stąd pytanie.
    Pierwsza część kodu to ich numer magazynowy - podejrzewam, że może się
    zmieniać. Druga część kodu to numer i data zamówienia.

> [...]
    > torebeczkami. Chodzi mi jednak o to , żeby jakoś panować nad ilościami,
    > bo zdarza się , że kupuję coś , a potem się okazuje że już mam toto.
    Poszukaj sobie jakiś opensource program magazynowy. Generowanie kodów
    jest sprawą banalną, etykiety samoprzylepne do drukarki kosztują gdzieś
    złotówka za kartkę, wiec też żaden wydatek a możesz mieć i kod i
    "ludzką" etykietę.

    Michoo